آزادی ۹ زندانی جرائم غیر عمد توسط انجمن حمایت زندانیان و بسیج حقوقدانان استان

فصلی نو ، نه نفر زندانی جرائم غیر عمد با همکاری انجمن حمایت زندانیان یاسوج و بسیج حقوقدانان استان و مساعدت خیرین از زندان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

به گزارش فصل جنوب ،نه نفر زندانی جرائم غیر عمد با همکاری انجمن حمایت زندانیان یاسوج و بسیج حقوقدانان استان و مساعدت خیرین از زندان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد با اعلام این خبر افزود: با دعوت از خیرین و نیکوکاران جهت مساعدت به خانواده های نیازمند زندانی و زندانیان غیر بزهکار جرائم غیر عمد اهتمام جدی شده است که در این راستا برای آزادی ۹ نفر از زندانیان غیر عمد همت داشته و با کمک ۱۱۹ میلیونی خود مقدمات آزادی آنان را از زندان فراهم نمودند.

وی عنوان داشت: بدهی این افراد قریب به ۲۲۰ میلیون تومان بوده که با دعوت از شکات و اخذ رضایت آنان برای بخشش مقداری از طلب خود؛ با پرداخت ۱۱۹ میلیون تومان این افراد از زندان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

بیژنی تصریح کرد: یکی از وظایف انجمن حمایت زندانیان کمک به آزادی زندانیان است که این انجمن با همکاری بسیج حقوقدنان سپاه فتح استان زمینه آزادی این ۹ نفر که شامل دو زن و هفت مرد بودند را از زندان یاسوج فراهم نمودند

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=16002

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: