آغازطرح نظارتی پایان سال و نوروز در کهگیلویه و بویراحمد

فصلی نو ،رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ویژه نظارتی ایام نوروز از امروز بمدت ۲ ماه در سراسر استان آغاز شد.

سالار حسین‌پور در حاشیه مراسم شروع طرح نظارتی نوزوز ۱۴۰۰ با اعلام این خبر افزود: به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات و با توجه به ضرورت استمرار نظارت و بازرسی ها به ویژه اقلام پرمصرف و اولویت‌دار،طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات ایام نوروز از هجدهم بهمن ماه ۱۳۹۹ لغایت نوزدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ اجرا می‌شود.

وی در خصوص برنامه های سازمان صنعت،معدن و تجارت استان و اجرای این طرح گفت: در طول برگزاری این طرح هماهنگی و هم‌افزایی با دستگاه‌های نظارتی همکار برنامه­ ریزی و اتخاذ تدبیر و تمهیدات لازم برای نظارت و پایش مؤثر و به هنگام بر فرآیند تأمین و توزیع کالا و خدمات با قیمت مناسب به مصرف‌کنندگان، توجه ویژه به “پویش مردمی بدون قیمت نخریم”، انجام گشت­های مشترک، تسریع در رسیدگی به گزارش­ها و شکایات مردمی و برخورد با تخلفات صنفی همچنان مورد توصیه و تأکید این سازمان می­‌باشد.

وی در خصوص کالاهای هدف طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ خاطر نشان کرد: عرصه فعالیت در بخش کالایی شامل نان، لبنیات شیر، ماست و پنیر، گوشت قرمز، گوشت­ مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر، روغن نباتی، حبوبات، میوه طرح تنظیم بازار، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی­ جات، روغن موتور، مواد شوینده ،لاستیک  خودرو و میوه و تره بار خواهد بود.

وی بعد دیگر نظارتی این طرح را بخش خدمات عمومی عنوان کرده و بیان کرد: بخش دیگر نظارتی این طرح عرصه فعالیت در بخش خدماتی است که شامل شرکت‌های مسافرتی زمینی، هوایی و دفاتر فروش آنها، حمل و نقل درون­ شهری و برون ­شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌­ها، رستوران‌­های بین شهری، نظارت بر انبارها و سردخانه­ ها، خدمات خشکشویی و قالیشویی است.

حسین پور خاطرنشان کرد: همشهریان گرامی درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی،مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گزارش تا به شکایات آنها رسیدگی گردد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13472

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: