آغاز دور جدید اجرای نهضت آسفالت در شهر یاسوج _ تصاویر

شهردار یاسوج  گفت : در ۴ سال آینده تمامی معابری شهری یاسوج زیر پوشش روکش آسفالت خواهد رفت .

به گزارش فصل جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج ، دکتر نستهن مقدم در حاشیه بازید از عملیات بهسازی و آسفالت معابر شهری یاسوج گفت : با توجه به اینکه زیر ساخت معابر شهر یاسوج از  گذشته  تا کنون مستهلک بوده و تقریبا همه محلات شهر همین حالت را داشتند ، شهرداری در سالهای گذشته حجم بالایی آسفالت انجام داد ، اما با توجه به درخواست های بالای شهروندان و اینکه اولویت های زیادی برای آسفالت داشتیم  برخی از معابر دارای مشکلاتی در این خصوص هستند .

مقدم در ادامه گفت : این نوید را به شهروندان محترم خواهم داد که کار آسفالت معابر  در قالب های ،آسفالت ، روکش و لکه گیری را با پوشش گسترده و بدون وقفه تا اتمام  روکش همه معابر ادامه خواهیم داد .

وی  اظهار داشت : در بحث اولویت ها قطعا انجام هر مرحله در مناطق مختلف زمان بر خواهد بود اما ما بدون اینکه عزیزان حتی درخواست کتبی داشته باشند با بازدیدی که واحد عمران و حوزه فنی انجام می دهد همه جاههای که نیاز به آسفالت ، روکش و ترمیم خواهد داشت بدون وقفه تا انتهای فصلی که اجازه بدهدانجام خواهیم داد .

شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه این دوره توجه ویژه به بحث عبور و مرور در معابر و رفع مشکلات زیر ساختی در اولویت کاری شهرداری یاسوج خواهیم داشت بیان کرد: با توجه به اینکه بافت های قدیمی شهر در سالهای سال آسفالت با کیفیت ندارند که این مکانها نسبت به  بافت های حاشیه ای نادیده گرفته شدند  اولوبت ها را بر مبنای آسیب ها قرار دادیم ضمن اینکه ، همه جاههایی که معابر آنها در خصوص آسفالت معیوب هست در اولویت برنامه کاری قرار می گیرد .

وی با اعلام اینکه در ۴ سال گذشته نزدیک به یک میلیون متر مربع آسفالت و رفع چاله ها داشتیم خاطرنشان کرد : اولویت نهایی ما این است که جاههای که حساس و آسیب پذیر هستند در برنامه کاری قرار دارند .

نستهن مقدم ادامه داد : با هماهنگی با اداره راه و شهرسازی برای بحث بازآفرینی شهری وآسفالت آن هماهنگ کردیم و اگر  لازم شد معابر اصلی مثل ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی و ۴۵ متری سروک را به بخش خصوص  برای تسریع در کار واگذار خواهد شد .

مقدم گفت : این قول را می دهم که در این دوره کاری همه معابر شهری یاسوج حداقل یکبار بحث آسفالت ترمیم و روکش مناسب را شاهد خواهد بود .

شهردار یاسوج گفت : تاکنون بالای هزار تن قیر خریداری شده است و به اندازه نیاز شهر ما اولویت را برای خرید قیر گذاشته ایم که انشالله مشکلی در این  خصوص نداریم ،ضمن اینکه کارخانه سنگ شکن شهرداری در حال حاضر بصورت دو شیفت در زمینه تولید مصالح و آسفالت فعالیت دارد که بصورت بی وقفه کار اسفالت انجام شود .

نستهن مقدم شهردار یاسوج نستهن مقدم

 

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=15436

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: