آقای استاندار فرصت سوزی جایز نیست به مطالبه مردم استان احترام بگذارید
آقای استاندار فرصت سوزی جایز نیست به مطالبه مردم استان احترام بگذارید

فصلی نو- استان کهگیلویه و بویراحمد علیرغم داشتن ظرفیت های گوناگون بنا به دلایل مختلف از جمله توسعه نیافته ترین استان های کشور به حساب می آید . به گزارش فصل جنوب ،وجود نعمت های خدادادی از قبیل نفت،گاز ، آب و جنگل به همراه طبیعت بکر و سرمایه های انسانی این استان در صورت […]

فصلی نو- استان کهگیلویه و بویراحمد علیرغم داشتن ظرفیت های گوناگون بنا به دلایل مختلف از جمله توسعه نیافته ترین استان های کشور به حساب می آید .

به گزارش فصل جنوب ،وجود نعمت های خدادادی از قبیل نفت،گاز ، آب و جنگل به همراه طبیعت بکر و سرمایه های انسانی این استان در صورت استفاده بهینه از تمامی این منابع به همراه یک مدیریت صحیح و اصولی می تواند این استان را در حوزه اقتصاد به یکی از قطب های مهم کشور تبدیل کند .

در جلسات مختلف استانی از مدیران همواره برای سرمایه گذار باید فرش قرمز پهن شود تا این استان زرخیز از بن بست کنونی خارج شود به وفور شنیده شده است اما آنچه در کف جامعه استان مشاهده می شود این است که کمتر سرمایه گذاری حاضر به سرمایه گذاری در استان  است و از سرمایه های انسانی هم استانی نیز هیچگونه حمایتی نمی شود .

طی مطالبات مردمی و خبرهای رسیده  یک فعال اقتصادی جوان هم استانی تقریبا معادلات اقتصادی به نام پیمان مندنی پور  را برهم زده و تعاملات اقتصادی سرمایه گذاری هایش تا کشور های حوزه خلیج هم مشهود است .

هم استانی که بدون هیچ حمایت سیاسی و اقتصادی صرفا بنا به پشتکار خود توانست یک تنه تمامی معادلات اقتصادی برخی از پروژه های اقتصادی بزرگ کشور را بر هم  بزند .

مندنی پور در حالیکه بسیار جوان بود با جسارت تمام پی تمام سختی ها را به تن خود مالید و وارد عرصه اقتصادی شد او در این مسیرفراز و نشیب های طولانی را طی کرد تا در حوزه اقتصاد داخلی و بین المللی برای خود جایگاهی دست و پا کند.

و اکنون برای خدمت به همنوعان خود در استان کهگیویه و بویراحمد آماده انتقال سرمایه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد است که پیش از این عشق به مردم این سر زمین را به صورت عملی نشان داد ، کمک به ورزش استان  فراتر از آنچه که تصور می شد و یا ساخت مدارس برای نقاط محروم استان و همچنین حضور فعال در جریان وقوع زلزله سی سخت تنها بخشی از اقدامات خیرخوانه این فعال اقتصادی  برای مردم استان است .

گفته شده است در جریان فعالیت های اقتصادی مندنی پور مشکلات قضایی ای هم بر اساس تسویه حسابهای شخصی سیاسی برای ایشان پیش امده تا جایی که حتی محکومیت قضایی برایش صادر نموده اند اما با ثابت شدن  نداشتن  سوء نیت مجرمانه برای دستگاه قضا  اجازه ی فعالیت های اقتصادی مجددا با ایشان حتی به طور گسترده تر داده شده  مضافا در پی این محکومیت  هیچگاه نام او بعنوان مفسد اقتصادی، و اخلال گر در نظام اقتصادی یا ارزی  در رسانه ها مطرح نشد و برخلاف سودجویان اقتصادی در سال های اخیر اقدامات قابل قبولی در حوزه تجارت و فرهنگ از خود به یادگار گذاشته است.

813669 989
در تمام طول این سال‌ها  که مدیریت کلان استانی  با سیاست های اشتباه  و گوش سپردن به برخی افراد مغرض و منفعت طلب استان را به سمت پسگرایی و نارضایتی افکار عمومی برد  اینک فردی که با تمام چم و خم  ها ،فرهنگ و خلق و خوی استان  آشنا است داوطلبانه تمایل به انتقال سرمایه خود به استان را دارد می بایست به وعده  پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه گذاران با جدیت بیشتری عمل کنیم تا خاطره تلخ نیمه تمام ماندن پروژه های عمرانی و اقتصادی و فرار سرمایه گذاران از استان در ذهن مردم استان زدوده شود آقای استاندار اینجا دیگر نیازی به فوت کوزه گری و جستجو در دیگر مناطق کشور و یا خارج از کشور برای دعوت از سرمایه گذار نیست پیمان مندنی پور با اعتباری که سالها با  رنج مشقت به دست آورده است  برای ساختار سازی و سرمایه گذاری و خلق سرمایه  از تجربه کافی برخوردار است آماده دعوت شما به استان است لطفا فرصت سوزی نکنید  .

در همین ارتباط بخوانید

تقدیر قهرمانان آسیا از «پیمان مندنی پور» خیر یاسوجی

پیمان مندنی پور کیست؟