فصلی نو ، بدنبال درج یک خبر در فصلی نو با عنوان سفر دو روزه روشنفکر به زیلایی / کلنگ زنی ساخت دبیرستان شش کلاسه دخترانه زیلایی(اینجا بخوانید ) یکی از نزدیکان غلام محمد زارعی نماینده سابق بویراحمد ، دنا و مارگون در خصوص سخنان ایراد شده توسط مهدی روشنفکر واکنش نشان داد . به […]

فصلی نو ، بدنبال درج یک خبر در فصلی نو با عنوان سفر دو روزه روشنفکر به زیلایی / کلنگ زنی ساخت دبیرستان شش کلاسه دخترانه زیلایی(اینجا بخوانید ) یکی از نزدیکان غلام محمد زارعی نماینده سابق بویراحمد ، دنا و مارگون در خصوص سخنان ایراد شده توسط مهدی روشنفکر واکنش نشان داد .

به گزارش فصلی نو ، و با ابراز نگرانی از درج خبر گفت : وقتی خبر را در در سایت شما خواندم ابتدا باورم نمی شد دو مرتبه خواندم که متوجه یک سری از تناقص ها در سخنان جناب روشنفکر شدم .

ایشان در ادامه گفت : در بحث گازرسانی که ایشان وعده اجرایی شدن آن را در زیلایی در آینده نزدیک داده اند اسناد موجود است که پس از پی گیری های نماینده سابق در اواخر اسفند ماه سال گذشته پروژه گازرسانی زیلایی به مناقصه گذاشته شد و پیمانکار نیز اجرایی شد .

وی اضافه کرد : در بحث راه روستایی که جناب روشنفکر وعده آن را داده اند در سال گذشته به مناقصه گذاشته شد و در حال حاضر عملیات اجرایی آن توسط شرکت پیمانکاری بانیان ابادی بویر با اعتباری بالغ بر ۱۸۵ میلیارد ریال در حال اجرا است .

دوست و همراه زارعی در ادامه ضمن گلایه از فصلی نو ، جهت درج برخی از بخشس هایر خبر بدون تحقیق عنوان کرد : خود شما پیش از این با آقای آزاده دهیار زیلایی مصاحبه ای در خصوص اینترنت پرسرعت درج کرده اید و نامه بخش شدن حوزه زیلایی در زمان آقای زارعی جهت انتشار را برای شما ارسال می کنم .

وی گفت : همه این خدمات از برکات نظام است و آقایان زارعی و روشنفکر با توجه به وظیفه ای که داشته اند و دارند پی گیری بعمل آورده اند اما اینکه عملکرد دیگران را به نام خودمان مصادره کنیم اصلا شایسته نیست .