فصلی نو ، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشست با مجموعه مدیریتی بیمارستان شهید رجایی یاسوج بر لزوم آمادگی این بیمارستان جهت پذیرش بیماران مبتلا به کرونا تاکید کرد. به گزارش فصل جنوب ،”دکتر علیرضا ملک پور” در جلسه ای با حضور مدیران بیمارستان شهید رجایی با اشاره به آغاز خیز چهارم […]

فصلی نو ، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشست با مجموعه مدیریتی بیمارستان شهید رجایی یاسوج بر لزوم آمادگی این بیمارستان جهت پذیرش بیماران مبتلا به کرونا تاکید کرد.

به گزارش فصل جنوب ،”دکتر علیرضا ملک پور” در جلسه ای با حضور مدیران بیمارستان شهید رجایی با اشاره به آغاز خیز چهارم بیماری کروناویروس و سیر صعودی و بی سابقه بستری بیماران مبتلا به این بیماری در ۳ بیمارستان شهید جلیل، بیمارستان شهید بهشتی و امام سجاد(ع) یاسوج، برلزوم آمادگی کامل بیمارستان شهید رجایی به عنوان بیمارستان پشتیان تاکید کرد و افزود: تمامی زیر ساخت های مورد نیاز از جمله نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی بایستی پیش بینی و تدارک دیده شود.

“یعقوب پرندوار” سرپرست بیمارستان شهید رجایی تصریح کرد: همکاران ما در بیمارستان آمادگی کامل جهت اجرای برنامه فوق الذکر را خواهند داشت.
به گزارش فصل جنوب  به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی در ادامه با اشاره به بخشی از عملکرد خود در مدت زمان تصدی مدیریت بیمارستان، به بیان مشکلات و کمبودهای موجود پرداخت.