فصلی نو، رئیس قوه قضاییه در یاسوج گفت : کارخانه قند یاسوج نمی بایست تعطیل می شد و گذشت ۵ سال از تعطیلی کارخانه توجیه پذیر نیست . به گزارش فصل جنوب ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در حاشیه سفر خود و بازدید از کارخانه قند یاسوج در جمع خبرنگاران عنوان کرد : با […]

فصلی نو، رئیس قوه قضاییه در یاسوج گفت : کارخانه قند یاسوج نمی بایست تعطیل می شد و گذشت ۵ سال از تعطیلی کارخانه توجیه پذیر نیست .

به گزارش فصل جنوب ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در حاشیه سفر خود و بازدید از کارخانه قند یاسوج در جمع خبرنگاران عنوان کرد : با پی گیری های انجام شده توسط دادگستری و مسئولین محترم استانی ضمن ابطال معامله قبلی پلمب کارخانه باز شد .

حجت السلام رئیس ادامه داد : قوه قضاییه و  مدیران استانی در تلاش هستند که این کارخانه دوباره به چرخه تولید برگردد، این کارگران نباید اخراج شوند و الان باید کارخانه به شکلی فعال شود که علاوه بر ۳۰۰ نفر کارگر فعلی این ظرفیت به هزار نفر برسد .

ایشان با تاکید بر اینکه این معامله قابل توجیه نیست و با ثمن بخس وبه شخصی فروخته شده و تاکنون پلمب شده بود، خاطرنشان کرد: معامله این کارخانه باطل و پلمب کارخانه شکسته شده است با همکاری امام جمعه استاندار و کارگران باید چرخ‌های تولید کارخانه به حرکت در بیاید و نه تنها ۳۰۰ کارگر سال ۹۵ بلکه تا یک هزار نفر از این کارخانه ارتزاق کنند‌.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه این چرخ تولید به ناحق تعطیل شده و ۴۲ هکتار از بهترین زمین‌های شهر یاسوج  از چرخه خارج شده است، خاطرنشان کرد: این کارخانه به هیچ عنوان مجاز به تعطیلی نبوده و به حول و قوه  الهی در مدت کوتاهی چرخ آن به حرکت درمی‌آید.