ابراز نگرانی نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از نبود ارتباطات باکیفیت
ابراز نگرانی نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از نبود ارتباطات باکیفیت

فصلی نو ،نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از نبود ارتباطات باکیفیت در این استان ابراز نگرانی کرد و گفت: امیدوارم در دولت سیزدهم مشکلات و کمبودهای موجود مرتفع شود. به گزارش فصل جنوب از یاسوج، مهدی روشنفکر در نشست با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از نبود […]

فصلی نو ،نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از نبود ارتباطات باکیفیت در این استان ابراز نگرانی کرد و گفت: امیدوارم در دولت سیزدهم مشکلات و کمبودهای موجود مرتفع شود.

به گزارش فصل جنوب از یاسوج، مهدی روشنفکر در نشست با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از نبود یا عدم وجود کیفیت لازم در موضوع اینترنت پرسرعت در نقاط کمتر برخوردار و روستاهای دورافتاده نگران هستند.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم با رویکرد توجه به مناطق محروم، نسبت به رفع موانع و مشکلات موجود اقدامات لازم را انجام دهد.

روشنفکر خواستار تأمین اینترنت پرسرعت برای روستاهای جامانده از محل (uso) شد و افزود: تأمین و اجرای فیبر پشتیبان و ارتباطات باکیفیت در شهرهای سی‌سخت، مارگون، پاتاوه، لوداب و چیتاب ضروری است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تأمین تجهیزات برای احداث یا ارتقای سایت‌های همراه اول و ایرانسل در مناطقی که دارای کیفیت و پوشش مطلوب نیستند، به عنوان یک اولویت در دستور باشد.

روشنفکر بیان کرد: تأمین اعتبار از محل خدمات عام اجباری دولت(uso) به منظور توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستاهای هدف، بررسی و رفع مشکل پوشش در نقاط کور بویژه در جاده‌های مواصلاتی و اصلی، ارائه تسهیلات کم بهره از طریق پست بانک در روستاها با هدف تولید اشتغال پایدار و جلوگیری از مهاجرت معکوس و برنامه ریزی برای توسعه کسب وکارهای مبتنی بر فاوا در شهرستان‌های مختلف استان و تأمین اعتبار مشخص برای حمایت از فعالان این حوزه در قالب تسهیلات موجود از خواسته‌های به حق مردم است.

وی خواستار ارائه مشوق برای ترغیب و تأسیس دفاتر آی سی تی روستایی و نصب خودپرداز در روستاهای دورافتاده شد و ادامه داد: توجه ویژه اپراتورها در انجام پروژه‌های عقب مانده یا بر زمین مانده در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد مورد انتظار است.

زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این نشست گفت: مشکلات و نارسایی‌های مطرح شده توسط معاونت‌ها و سازمان‌های مختلف این وزارتخانه بررسی و اقدام می‌شود.

انتهای پیام/

12ee2acc d870 4327 91ac 4537a88b8210