اجرای ۲۳۵ کیلومتر شبکه آب و فاضلاب شهری در کهگیلویه و بویراحمد

فصلی نو- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۳۵ کیلومتر شبکه آب و فاضلاب در چهارسال اخیر در شهرهای مختلف این استان اجرا شد.

علی لدنی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: از این میزان ۱۷۰ کیلومتر شبکه آب و ۶۵ کیلومتر دیگر شبکه فاضلاب بوده است.
وی از افزایش ۵۸ درصدی حجم تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرهای استان در سه سال اخیر خبر داد و گفت: در این مدت هشت هزار متر مکعب مخزن بتنی در چهار شهر یاسوج، باشت، مارگون و چیتاب احداث و وارد مدار بهره برداری شد.
لدنی نژاد افزایش ۵۷ درصدی تعداد مشترکان فاضلاب و افزایش ۳۲ درصدی تعداد مشترکان آب در چهار سال اخیر را از دیگر خدمات آب و فاضلاب شهری در دولت یازدهم ذکر کرد.
لدنی نژاد از تکمیل، راه اندازی و بهره برداری تصفیه خانه‌های فاضلاب شهر دوگنبدان به عنوان بخش دیگری از فعالیت‌های اثر بخش شرکت آب و فاضلاب استان طی سال‌های اخیر عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی دو تصفیه خانه فاضلاب شهرهای سی سخت و چرام نیز در سال جاری آغاز شده است.
مدیرعامل شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب در این استان با ۷۰ درصد افزایش در دولت تدبیر و امید از ۴۴ هزار متر مکعب به ۷۵ هزار و ۲۰۰ متر مکعب رسید.
وی ابراز داشت: شمار مشترکان فاضلاب در این استان از ۲۰ هزار و ۶۳۹ مشترک در سال ۹۲ با ۶۰ درصد افزایش به ۳۳ هزار مشترک افزایش یافت.
لدنی نژاد گفت: شمار مشترکان آب آشامیدنی این استان در حالی ‌که در سال ۹۲، ۱۲۰ هزار و ۹۸۳ مشترک بود در سال جاری به ۱۴۸ هزار مشترک رسیده است.
وی عنوان کرد: تا سال ۹۲ یک هزار و ۳۶۲ کیلومتر شبکه آبرسانی در استان احداث شده بود که این میزان در سال ۹۵ به یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر افزایش یافته است.
کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت حدود ۷۱۳ هزار نفر دارای هشت شهرستان و ۱۷ شهر است.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=4772

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: