احداث ۶۴ پروژه نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت خیرین/اجرای پویش ملی آجر به آجر برای رفع کمبود فضای آموزشی

فصل جنوب ،مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد از احداث ۶۴ پروژه نوسازی مدارس با اعتبار ۴۳ میلیارد تومان با مشارکت خیرین خبر داد.

به گزارش فصل جنوب پیروز کرمی با اشاره به احداث ۶۴ پروژه توسط نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پروژه‌ها شامل احداث فضاهای آموزشی، نمازخانه و سالن‌های ورزشی که با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان در قالب ۲۶۰ کلاس درس با مشارکت خیرین در دست احداث است.

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پویش طرح آجر به آجر گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه مهر مدرسه مدارس نیازمند را انتخاب و از کمترین مبلغ که ۱۰ هزار تومان است تا هر میزان که تمکن مالی دارند مشارکت و در ساخت و تجهیز مدارس کمک کنند.

وی با اشاره به توجه دولت در حوزه پروژه‌های مشارکتی نوسازی مدارس گفت: در مناطق روستایی و عشایری نیازمند مشارکت خیرین هستیم و در صورتی که ۵۰ درصد هزینه‌های مناطق روستایی و ۳۰ درصد هزینه مدارس در مناطق عشایری توسط خیرین پرداخت شود مابقی توسط نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس پرداخت می‌‌شود.

این مسوول با اشاره به اینکه نیازمند مشارکت خیرین برای رفع مشکلات و معضلات آموزشی استان هستیم گفت: سامانه ای با کد دستوری *۶۶۵۵*۶۶۹۹#  تنظیم و راه اندازی شده و شماره حساب ۰۲۲۱۰۵۶۵۱۱۰۰۳ بانک ملی شعبه زاگرس یاسوج  جهت دریافت کمک‌های خرد و کلان این عزیزان در نظر گرفته  شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12534

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: