یک قشقایی گچساران به عنوان رئیس مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق فارس منصوب شد

فصلی نو ، مهرداد حیدری از فرزندان  قشقایی گچساران به عنوان رئیس مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق فارس منصوب شد.

صبح امروز و با حضور دکتر توکلی رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق کشور، مدیران عامل شرکت های صنعت آب و برق استان فارس، روسای شورای مدیران وزارت نیرو در استان های کهگیلویه وبویراحمد و بوشهر و جمعی از مسئولین، آئین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق فارس، در شیراز برگزار شد.

مهندس سبوکی رئیس قبلی این مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی به ارائه عملکرد ۷ ساله خود پرداختند و اقدامات انجام شده را مرهون حمایت وزارت نیرو و تلاش کارکنان دانستند.

در ادامه دکتر حیدری نیز بر اهمیت آموزش تقاضا محور، برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت در آموزش های کاربردی این مجتمع ،جدیت و پشتکار در اجرای برنامه ها، انگیزه بخشی به کارکنان و آموزش گیرندگان اشاره نمودند و تاکید داشتند که موضوع پژوهش های کاربردی که دردی از صنعت دوا کنند را در دستور کار خود خواهند داشت.

سید علی لدنی نژاد رئیس شورای مدیران وزارت نیرو در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین از همکاری مهندس توکلی و مهندس سبوکی برای راه اندازی مرکز آموزش صنعت آب و برق استان تشکر نمود.

لدنی نژاد دکتر حیدری را از فارغ التحصیلان شایسته دبیرستان نمونه علامه طباطبائی گچساران و از تحصیل کردگان رشته برق دانشگاههای درجه اول کشور دانست و ‌گفت:باسابقه دوستی و شناختی که از توانمندی های دکتر حیدری دارم، اطمینان داریم که شاهد موفقیت ایشان و ارتقاء درجه این مجتمع آموزشی و پژوهشی خواهیم بود.

گفتنی است دکتر مهرداد حیدری سوابق علمی همانند مدیر دفتر پژوهش های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان و عضویت هیات علمی دانشگاه یاسوج را در کارنامه خود دارند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=8231

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: