فصلی نو،پس از انتشار حواشی جلسه شورای شهر یاسوج مبنی بر خرید کارخانه سنگ شکن و آسفالت شهرداری یاسوج و اظهارات تنی چند از اعضای شورای شهر یاسوج و همچنین شهردار اسبق یاسوج چند تن از کارخانه داران سنگ شکن یاسو ج با فصلی نو تماس گرفتند و اظهارات خود را بیان کردند. به گزارش […]

فصلی نو،پس از انتشار حواشی جلسه شورای شهر یاسوج مبنی بر خرید کارخانه سنگ شکن و آسفالت شهرداری یاسوج و اظهارات تنی چند از اعضای شورای شهر یاسوج و همچنین شهردار اسبق یاسوج چند تن از کارخانه داران سنگ شکن یاسو ج با فصلی نو تماس گرفتند و اظهارات خود را بیان کردند.

به گزارش فصلی نو،سید کرامت تقوی گفت:من هم در جاده اصفهان کارخانه سنگ شکن دارم و با توجه به اینکه بارها کارخانه آقای رمضانی را نز نزدیک مشاهده کرده ام اعتقاد دارم که آقای رمضانی ظلم بزرگی در حق ما روا داشته است و با این قیمت نرخ کارخانجات ما ره نیز پایین آورده است .

تقوی گفت:قیمت تمام شده این کارخانه بدون زمین ۴ میلیارد تومان است و کارخانه من که مشابه کارخانه آقای رمضانی است  را زیر ۱۰ میلیارد تومان قیمت گذاری نخواهم کرد و معتقدم صحبت های آقایان و قیمت اعلام شده توسط معترضین بیشتر به تصویه حساب شخصی شباهت دارد.

رحمان آشنا دیگر کارخانه دار سنگ شکن یاسوج نیز با فصلی نو تماس گرفت و اظهار داشت:من از قیمت پیشنهادی اقای رمضانی تعجب کردم و مطوئن هستم در آینده ایشان پشیمان خواهد شد.

آشنا که سمت نایب رییس خانه معدن را برعهده دارد می گوید:صحبت های دوستان معترض هیچگونه وجاهتی ندارد و امتیاز گرفتن  و رفع معارض برای کارخانه مصیبت های فراوانی دارد .

وی اضافه کرد:من علیرغم اینکه کارخانه ام در  دارشاهی واقع شده است به هیچ عنوان حاضر نمی شوم کارخانه ام را به این قیمت و یا ۴۰ درصد بالاتر از قیمت ذکر شده بفروشم.

قاسیمان از دیگر کارخانه داران سنگ شکن در یاسوج بود که با فصلی نو تماس گرفت و اذعان داشت: کارخانه من در مجاورت کارخانه آقای رمضانی واقع شده است و به هیچ عنوان قیمت ارائه شده توسط آقای رمضانی برای ما مقبول نیست و اعلام می کنم که اقای رمضانی می توانست با ادامه فعالیت دارمد به مراتب بهتری نسبت به آنچه که از فروش کارخانه بدست آورده است ،کسب کند .

قاسیمیان عنوان کرد: از دیشب که متوجه شدم که ایشان کارخانه را به این قیمت فروخته است از دست ایشان بسیار عصبانی شدم که چرا این ظلم را به ما روا داشته است و ارزش کارخانه ما را پایین آورده است چرا که کارخانه ایشان تنها کارخانه دلی بجک است که کارخانه اسفالت دارد.