اظهار همدردی مسعود خوبانی با مردم شهر سی سخت – توصیه به مدیران استانی و شهرستانی

فصلی نو ، در پی وقوع زلزله شب گذشته در سی سخت ، سخنگوی شورای شهر یاسوج با ارسال پیامی ضمن ابراز همدردی با مردم سی سخت از مسئولین درخواست تلاش در راستای رفع مشکلات مردم این شهر را کرد .

به گزارش فصل جنوب:

مسعود خوبانی سخنگوی شورای شهر یاسوج با ارسال پیامی ضمن. تقدیر از تمامی کسانی که در امداد رسانی به زلزله زدگان اخیر شهر سی‌سخت مشارکت داشتند ، از مردم و جمعیت هلال احمر و سایر نهادهای خدمت رسان  که یک‌بار دیگر با همدلی و همراهی, نوع‌دوستی خویش را به نمایش گذاشته وبه یاری این عزیزان شتافتند، برحسب وظیفه و به سهم خود لازم می‌دانم از این یاری رسانی و خدمت داوطلبانه ارزشمندِ مردم صمیمانه سپاسگزاری نمایم و باید گفت همت والایتان را میستائیم ، آشنائیم با بزرگواری قلب آسمانیتان و پاس میداریم حضور بیدریغ شما را در این عرصه پرتلاطم مهر وایثار. پاداش شما را وعده ولطف الهی بس که این مهم جز در حیطه ی خوان گسترده ی رحمت او نیست.

اما باید توجه داشته باشیم که هموطنان عزیزمان کماکان نیازمند آن می‌باشند که در کنارشان باشیم و به آنان یاری برسانیم و درحال حاضر با بکارگیری امکانات موجود نیازهای اولیه از نظر اسکان موقت و تهیه بسته‌های غذایی فراهم گردد .

در پایان ضمن تشکر از حمایت‌ها و زحمات ارزشمند استاندار محترم  ، نماینده محترم شهرستان های بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ،  و مسئولان کشوری و سایر مسؤلان دستگاه‌های اجرایی اعم از فرمانداران و شوراهاوشهرداری‌های سراسر استان ،مدیریت بحران استانداری و نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه و بسیج که یاری‌گرمان بودند.

امیدواریم بتوانیم هرچه سریعتر با کمک یکدیکر زمینه ساز آرامش و آسایش هم میهنان عزیزمان باشیم. امید که مقبول درگاه احدیت قرار گیرد.

با احترام مسعود خوبانی

سخنگو و عضو شورای شهر یاسوج

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13550

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصویر روز: