اعتصاب دسته جمعی پزشکان کلینیک شهید مفتح یاسوج – تصویر
اعتصاب دسته جمعی پزشکان کلینیک شهید مفتح یاسوج – تصویر

فصلی نو ، تعداد زیادی از پزشکان متخصص کلینیک شهید مفتح یاسوج به نشانه اعتراض در مطب های خود حاضر نمی شوند . به گزارش فصل جنوب ، بنا به گزارشات واصله بیماران متقاضی پزشکان کلینیک شهید مفتح یاسوج این روزها هنگام مراجعه به این مرکز درمانی با دست خالی به خانه های خود برمی […]

فصلی نو ، تعداد زیادی از پزشکان متخصص کلینیک شهید مفتح یاسوج به نشانه اعتراض در مطب های خود حاضر نمی شوند .

به گزارش فصل جنوب ، بنا به گزارشات واصله بیماران متقاضی پزشکان کلینیک شهید مفتح یاسوج این روزها هنگام مراجعه به این مرکز درمانی با دست خالی به خانه های خود برمی گردند .

گفته می شود تعداد زیادی از پزشکان صاحب نام شهر یاسوج در این کلینیک به طبابت مشغول هستند که بیماران زیادی در شهر یاسوج و دیگر نقاط استان برای درمان به این کلینیک مراجعه می کنند اما  اطلاعیه ای که در این مرکز درمانی نصب شده است از عدم حضور برخی از پزشکان این مرکز خبر می دهد .

گویا متصدی این کلینیک در جواب چرایی عدم حضور پزشکان به مردم اعلام کرده است که به دلیل عدم پرداخت مطالبات آنها از سوی دانشگاه علوم پزشکی حاضر به فعالیت در کلینیک نیستند .

هر چند که دو سه نفری از این پزشکان از جمله دکتر یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بدلیل مشغله کاری قادر به حضور در مطب نیست .

کلینیک شهید مفتح