اعلام حمایت هنرمندان حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

شریف اسلامی بیان کرد: تروریسیتی خواندن سپاه، ترامپ را در دنیا و حتی آمریکا منزوی کرد تا جایی که مشاورین ارشد اوباما و کاخ سفید نیز که دشمن ما هستند این اقدام رئیس جمهور آمریکا را سرزنش کردند.

فصلی نو ، رئیس و هنرمندان حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با فرمانده سپاه فتح استان ضمن محکومیت اقدام رئیس جمهور آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت قاطع خود را از سپاه اعلام کردند.

به گزارش فصلی نو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان ، این دیدار صبح امروز به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور رئیس و جمعی از هنرمندان حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در سالن شهید شوشتری سپاه فتح استان برگزار شد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تبریک سال نو ، هفته هنر انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه، گفت: هنرمندان حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام رئیس جمهور خبیث آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم و حمایت خود را از این نهاد انقلابی اعلام می کنند.

شریف اسلامی بیان کرد: تروریسیتی خواندن سپاه، ترامپ را در دنیا و حتی آمریکا منزوی کرد تا جایی که مشاورین ارشد اوباما و کاخ سفید نیز که دشمن ما هستند این اقدام رئیس جمهور آمریکا را سرزنش کردند.

وی عنوان کرد: اقدام بی شرمانه رئیس جمهور آمریکا موجب اتحاد و همدلی هرچه بیشتر ملت ایران شد و این فضای وحدت و همدلی که می تواند به ما مصونیت ببخشد را باید حفظ کرد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این همدلی بین همه جریان های ذیل نظام جمهوری اسلامی وجود دارد و باید تلاش کنیم که در دام نقشه ها و توطئه هایی که دشمن برای ما ترسیم می کند نیفتیم .

اسلامی افزود: در جریان وقوع سیل در برخی استان های کشور دشمنان نظام و انقلاب تلاش کردند که با اختلاف و تفرقه افکنی خدمات دولت و سپاه را جدای از همدیگر و در تقابل با یکدیگر قرار دهند که با هوشیاری به حول و قوه الهی این نقشه آنها نیز با شکست مواجه شد.

وی در ادامه ضمن تشریح برنامه های حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افزود: هنرمندان حوزه هنری همچون گذشته ضمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت با تولید آثار هنری در این زمینه گام برمی دارند هر که چند در سالهای گذشته نیز آثاری همچون “کتاب پایی که جا ماند”، کتاب “مقاومت خندقیان” و کتاب”فتاح” تولید و رونمایی شد .

وی بیان کرد: کتاب مقاومت خندقیان سال گذشته با حضور فتحعلی بزرگمهرنژاد نویسنده این کتاب در آیینی به مقام معظم رهبری تقدیم شد و امسال نیز حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد آثاری در این زمینه در دست تولید و نشر دارد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حوزه هنری استان گفت: سپاه متعلق به مردم است و شانی بالاتر از این نیست .

سرهنگ حمید خرمدل افزود: آنچه باعث شد امریکا بخواهد از روی کینه و حسادت علیه سپاه موضع گیری کند ناشی از عملکرد مثبت نظام جمهوری اسلامی به ویژه سپاه بوده که در تثبیت موقعیت ایران اسلامی نقش اساسی دارد.

وی بیان کرد: آمریکایی ها چند برنامه مهم از جمله ایجاد داعش، طالبان، القاعده، طرح از نیل تا فرات، طرح خاورمیانه بزرگ و … را داشتند که همگی با شکست مواجه شد و هفت هزار تریلیون هزینه کردند که بر باد رفت و امروز نیز معامله بزرگ قرن را طراحی کرده اند که ناکام می ماند.

سرهنگ خرمدل ابراز داشت: یگانه مجموعه ای که محکم در مقابل آمریکا ایستاده و نهضت های آزادی بخش و مقاومت اسلامی از ان تاسی می کند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که از روی عقد و کینه آن را تروریستی خوانده اند.

وی گفت: آمریکا می خواهد کشوری را که در سازمان ملل متحد دارای صندلی و جایگاه است را به زعم خودش تحقیر کند و البته راه به جایی نخواهد برد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هم اکنون ۸۰ شناور رزمی و پشتیبانی امریکایی در خلیج فارس است که لحظه به لحظه از سوی سپاه رصد می شود و اگر جرات دارند اقدام بکنند .

وی افزود: این موضوعات همگی تبلیغاتی است که اینگونه فکر کرده اند بحث تحریم ها و مسایل اقتصادی است و باید با سپاه برخورد کنند هر چند انها تحت فشار عربستان این کار را کرده اند اما تیرشان به سنگ خورد و موجب انسجام درونی جامعه ما شد.

سرهنگ خرمدل گفت: همه مجموعه ها و هر نهادی که امریکا بخواهد از ان تعریف و حمایت کند باید به خودش شک کند و ما از این اقدام امریکا علیه سپاه به خود می بالیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما نه تنها تروریسیم نیستیم بلکه حامی مستضعفین و علیه مستکبرینیم و از جریان های انقلابی و مقاومت حمایت می کنیم و تا آخر ایستاده ایم.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=8900

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: