افتتاح و کلنگ زنی۴۳ پروژه برقرسانی طی هفته دولت درکهگیلویه و بویراحمد انجام شد

راهزادی، توسعه و اصلاح شبکه برق روستایی حوزه امامزاده جعفر(ع)، توسعه و احداث شبکه های برق روستایی حوزه های دیل و خیرآباد گچساران را از دیگر پروژه های افتتاحی در هفته دولت امسال در کهگیلویه و بویراحمد برشمرد .

فصلی نو,مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دولت امسال ۴۳ پروژه برقرسانی افتتاح و کلنگ زنی شد . 

به گزارش فصلی نو, “داود راهزادی” افزود: ۴۳ پروژه برقرسانی در هفته دولت امسال با اعتباری بالغ بر ۲۷ ملیارد و ۶۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسید . 

وی اظهارکرد: از ۴۳ پروژه افتتاحی و کلنگ زنی در هفته دولت امسال در حوزه برقرسانی، ۴۰ پروژه افتتاحی و سه پروژه کلنگ زنی بوده است . 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، مهمترین پروژه های افتتاحی هفته دولت امسال در حوزه برق را توسعه و احداث شبکه های برق شهری سررود شمالی، احداث شبکه برق چهارمداره خروجی از ایستگاه ۱۳۲ کیلوولت شهرستان چرام، توسعه و اصلاح شبکه روستایی تنگ ابدال بهمئی به نمایندگی از ۱۰ پروژه روستایی دیگر، برق رسانی به روستای وهری بخش سرفاریاب چرام و توسعه و احداث روستای شاه زینعلی باشت عنوان کرد . 

راهزادی، توسعه و اصلاح شبکه برق روستایی حوزه امامزاده جعفر(ع)، توسعه و احداث شبکه های برق روستایی حوزه های دیل و خیرآباد گچساران را از دیگر پروژه های افتتاحی در هفته دولت امسال در کهگیلویه و بویراحمد برشمرد . 

وی توسعه شبکه های برق در سطح شهر لنده، توسعه و احداث شبکه های برق پروژه های ورزشی(چمن مصنوعی) دهدشت و اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق خیابان شهید کلانتری باشت را ازمهمترین پروژه های کلنگ زنی هفته دولت امسال در حوزه برق دانست . 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از ۴۳ پروژه افتتاحی و کلنگ زنی برقرسانی روستایی و شهری این استان در هفته دولت امسال، ۲۲ پروژه در بویراحمد و دنا، ۱۴ پروژه در کهگیلویه بزرگ و هفت پروژه در گچساران و باشت بود که کلنگ زنی و یا افتتاح شد

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10050

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: