فرماندار بویراحمد از کاندیداها وستادهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر یاسوج خواست با ترغیب مردم در مانورهای آموزشی انتخابات الکترونیکی شرکت وبا شیوه ی رای گیری الکترونیکی آشنا شوند.

سید محمد کاظم نظری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان تبلیغات شوراهای اسلامی ، گفت: مدت فعالیت تبلیغات برای کلیه نامزدها یکسان است وهشت روز قبل از اخذ رای آغاز وتا ۲۴ ساعت قبل از رای گیری ادامه خواهد داشت.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه تبلیغات روز ۲۸ اردیبهشت ممنوع است، اظهار کرد: الصاق هرگونه آثار تبلیغاتی بروی علائم راهنمایی ورانندگی، تابلوهای منصوبه در معابر عمومی واملاک بخش خصوصی نیز ممنوع است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد گفت: برخی از کاندیداها در تبلیغات از القاب غیرقانونی مانند دکتر ومهندس استفاده میکنند که با مدرک ثبت شده در فرمانداری مطابقت ندارد واین تخلف تبلیغاتی واجحاف به کسانی است که دارای مدرک علمی معتبر هستند.

نظری تصریح کرد: تعداد زیادی از کاندیداها در تبلیغات با عنوان  دکتر خود را معرفی میکنند؛ این در حالی است که تعداد سه نفر از داوطلبین شوراهای اسلامی با مدرک دکترا بعنوان نامزد شورای اسلامی در شهرستان بویراحمد ثبت نام کردند.

این مسئول  استفاده از عناوین وهمچنین القابی که در سیستم دانشگاهی وجود ندارد را از تخلفات  تبلیغاتی برشمرد وگفت: اینها از نظر قانونی تخلف محسوب می شوند وقابل پیگرد می باشد.

فرماندار بویراحمد اظهار کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج بصورت الکترونیکی برگزار می شود که برای سرعت عمل در هر شعبه اخذ رآی حداقل ۳ تا پنج صندوق الکترونیکی پیش بینی شده است.

وی در پایان از کاندیداها وستادهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر یاسوج خواست با ترغیب مردم در مانورهای آموزشی انتخابات الکترونیکی شرکت وبا شیوه ی رای گیری الکترونیکی آشنا شوند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور،  ۲۹ اردیبشت ماه ۹۶ برگزار می شود.