فصلی نو ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در پانزدهمین روز از تیرماه ،۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که متاسفانه این آمار نسبت به اوایل خرداد ماه افزایش ۵ برابری داشته است. به گزارش فصلی نو به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه با اشاره […]

فصلی نو ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در پانزدهمین روز از تیرماه ،۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که متاسفانه این آمار نسبت به اوایل خرداد ماه افزایش ۵ برابری داشته است.

به گزارش فصلی نو به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه با اشاره به اینکه ۹ بیمار نیز در بخش آی سی یو بیمارستان‌های استان بستری می باشند، اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۱۲۸۳ مورد گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه تعداد موارد مثبت و موارد بستری نیز همچون روزهای گذشته در حال افزایش بوده و بیشترین موارد مثبت نمونه های امروز مربوط به شهرستان های گچساران و باشت می باشد.

وی با بیان اینکه مردم می توانند تخلفات عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را به شماره ۱۹۰ گزارش دهند، ابراز داشت: همه اقشار اجتماعی در کاهش و کنترل کووید ۱۹ مسئول هستند زیرا اگر همه ابزار و امکانات پای کار باشند، باز پایه و اساس ریشه کنی یک بیماری همکاری مردم است.

دکتر یزدانپناه خاطر نشان کرد: با توجه به سیر صعودی بیماری در کشور و استان، همه افراد ملزم به استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری هوشمند، عدم حضور در تجمعات و رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند.