انتخابات نشان از ظهور روح دموکراسی و آزادی عقیده در هر جامعه است
انتخابات نشان از ظهور روح دموکراسی و آزادی عقیده در هر جامعه است

وی افزود: دشمن امروز زهر دار و خشمگین‌تر نسبت به دیروز و ما قبل از انقلاب در اندیشه فرصتی مناسب برای وارد کردن ضربه به کالبد مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران است، و اگر نبود رشادت‌های بی مثال مردم نجیب و وفادار کشور عزیزمان امروز جامعه ما در آرامش و امنیت کامل به سر نمی‌برد. […]

وی افزود: دشمن امروز زهر دار و خشمگین‌تر نسبت به دیروز و ما قبل از انقلاب در اندیشه فرصتی مناسب برای وارد کردن ضربه به کالبد مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران است، و اگر نبود رشادت‌های بی مثال مردم نجیب و وفادار کشور عزیزمان امروز جامعه ما در آرامش و امنیت کامل به سر نمی‌برد.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران امروز بیش از آنکه از موشک هراس داشته باشند، از وحدت و انسجام در ایران ترس دارند و نمونه بارز این انسجام و وحدت حضور در عرصه‌های مهم نظیر انتخابات است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: امروزه با توجه به تلاش‌های گسترده دشمنان این خاک و دیار برای وارد کردن ضربه به پیکره نظام، بیش از هر زمانی وحدت و انسجام لازم است تا یک‌بار دیگر چون گذشته دشمن مأیوس و ناامید شود.

مهدی روشنفکر افزود: از همه مشکلات موجود جامعه آگاه هستیم و بی‌تردید بخش اعظمی از این مشکلات ناشی از تحریم‌ها و بخش دیگری نیز ناشی از سوء مدیریت در جامعه است.

وی بیان کرد: در واقع فلسفه انتخابات ایجاد تغییر در وضع موجود است و مردم برای رسیدن به وضعیت بهتر و مطلوب در جامعه باید با انتخاب فرد اصلح به سمت اصلاح امور گام بردارند.

روشنفکر اظهار داشت: مردم نارسایی‌ها و مشکلات را به پای نظام حساب نکنند و قطعاً با مشارکت پایین راه برای ورود افراد ضعیف و ماندگاری وضعیت نامطلوب فراهم می‌شود و این وسط فقط خود ما مردم هستیم که ضرر می‌کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر مشارکت گسترده در انتخابات و ضرورت توجه به انتخاب فرد اصلح، گفت: همه ما باید تلاش کنیم که انسجام و وحدت در جامعه تقویت شود و در عرصه انتخابات انتخاب اصلح را مد نظر داشته باشیم، چرا که عدم دقت در انتخاب افراد مساوی با سپردن امور به دست افراد غیر متخصص و مدیران غیر متعهد است.