فصلی نو،جوانان اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی ۹۴ برای جلوگیری از گسست و تفرق جوانان اصلاح طلب، که ناشی از شکست در انتخابات در بویراحمد و کهگیلویه بود، دست به اقداماتی از قبیل ایجاد گروه و کانال خبری تلگرام و تشکیل پیج اینستاگرام زدند. این گروه با […]

 

جوانان اصلاح طلبفصلی نو،جوانان اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی ۹۴ برای جلوگیری از گسست و تفرق جوانان اصلاح طلب، که ناشی از شکست در انتخابات در بویراحمد و کهگیلویه بود، دست به اقداماتی از قبیل ایجاد گروه و کانال خبری تلگرام و تشکیل پیج اینستاگرام زدند.

این گروه با اعتراضات پی در پی خود به عاملان شکست اصلاحات در انتخابات مجلس، استاندار و مجموعه دولت در استان و نقد منفعت طلبان، زمینه ی اتحاد دوباره را برای اصلاح طلبان فراهم می کنند تا اصلاح طلبان در سال ۹۶ به صورت یکپارچه و هماهنگ در کنار هم برای پیروزی کاندیدای خود در انتخابات ریاست جمهوری تلاش کنند.

گفتنی است به نقل از از مدیر گروه های مجازی جوانان اصلاح طلب، تا چند روز آینده از نشریه این گروه رونمایی خواهد شد.

اما در این میان، این گروه هم قربانی انسداد های فضای مجازی شد و پیج فعال اینستاگرام گروه از دسترس خارج شده است.اینستاگرام این گروه که در مدتی کمتر از یکماه، به یکی از فعال ترین پیج های اینستاگرام تبدیل شده بود، ناگهان از دسترس خارج و بسته شد.جسارت و شجاعت گردانندگان این پیج اصلاح طلب، در انتشار پست های انتقادی و روشنگرانه ای از قبیل، حصر، آزادی، ممنوع التصویری و …. مثال زدنی است.

مدیر اینستاگرام این گروه در گفت و گو با فصلی نو گفت: پیج جدیدی می سازیم و همچنان به رسالت خود ادامه خواهیم داد.

او در ادامه افزود: فضای مجازی، از اصلی ترین عوامل موفقیت اصلاح طلبان در انتخابات اخیر بود، بنابراین ما از هیچ کوششی برای موفقیت اصلاحات فروگذار نیستیم و همگام با اصلاح طلبان کشور در این فضا حضور خواهیم داشت.

تلاش دست اندرکاران برای برگرداندن این پیج تاکنون بی نتیجه مانده و هنوز مشخص نیست که دلیل مسدود شدن اینستاگرام گروه، چیست.