فصلی نو،مدیر کل راه وشهر سازی استان کهگیلویه و بویراحمد ، خبراز بازدید میدانی جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از قطعات ۱و۲ پروژه بهسازی راه اصلی تقاطع شهرک صنعتی چهار بیشه-امامزاده جعفر-باباکلان-چرام داد. به گزارش فصلی نو به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، محمد علی علیمردانی […]

فصلی نو،مدیر کل راه وشهر سازی استان کهگیلویه و بویراحمد ، خبراز بازدید میدانی جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از قطعات ۱و۲ پروژه بهسازی راه اصلی تقاطع شهرک صنعتی چهار بیشه-امامزاده جعفر-باباکلان-چرام داد.

به گزارش فصلی نو به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، محمد علی علیمردانی گفت: با حضور استاندارمحترم ،نماینده محترم مردم شریف گچساران و باشت وجمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از قطعات ۱ و۲ بهسازی راه اصلی تقاطع شهرک صنعتی چهار بیشه-امامزاده جعفر-باباکلان-چرام بازدید به عمل آمد.

وی در ادامه بیان کرد: قطعه اول این پروژه به طول ۹ کیلومتر و ۶۹۷ متر با ۲۶ در صد پیشرفت فیزیکی و قطعه دوم به طول ۶ کیلومتر و ۲۴۳ متربا پیشرفت فیزیکی ۲۴ درصد در دست اجرا می باشد.

علیمردانی افزود : احجام کارکرد در قطعه اول ، خاکبرداری به میزان ۹۳۴۰۵۰ متر مکعب،خاکریزی ۱۳۴۰۰ متر مکعب و بتن ریزی ۶۵۴ متر مکعب و در قطعه دوم ، خاکبرداری به میزان ۱۰۵۰۱۰۰ متر مکعب و بتن ریزی ۲۶۸ متر مکعب تاکنون صورت پذیرفته است.