بازدید سرزده مدیر کل بازرسی استانداری از اداره کل راه و شهرسازی
- شناسه خبر: 4521
- تاریخ و زمان ارسال: 25 مرداد 1396 - 01:59
فصلی نو-صبح امروز محمود مومن نسب مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری با هدف ارزیابی مجمومه فعالیت و اقدامات طرح تکریم ارباب رجوع و پاسخ گویی و راهنمایی مراجعین از اداره کل راه و شهرسازی بازدید کرد.
به گزارش فصلی نو، در این بازدید مومن نسب ضمن دیدار سرزده از اتاقهای این اداره کل و دیدار با کارکنان واحدهای مختلف از مجموعه فعالیت ، اقدامات ، نحوه خدمات رسانی ، تکریم ارباب رجوع و همچنین راهنمایی و ارشاد مراجعین از نزدیک مورد بررسی قرارداد.
در پایان این بازدید جلسه ی با حضور دکتر علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی ، مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری و روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی درخصوص موضوع تکریم ارباب رجوع و چگونگی پاسخ گویی کارکنان به ارباب رجوع برگزار گردید.
علیمردانی ازتکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از مؤلفه های حقوق شهروندی نام برد و افزود: در واقع تکریم ارباب رجوع بر نحوه رعایت مؤلفههای رفتاری کارکنان در قبال شهروندان تاکید دارد که به فراخور آن شهروندان عملکرد اداراه را ارزیابی می کنند.
علیمردانی تکریم ارباب رجوع و تامین رضایتمندی شهروندان را مهم تلقی کرد و گفت: رسیدن به نقطه مطلوب در خصوص تحقق این مهم از برنامه های اولویت دار در این اداره کل و ادارات تابعه شهرستانی است.
در پایان این جلسه مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری ضمن تاکید بر برگزاری کلاس های تخصصی سعی شود دانش و اطلاعات فنی همکاران ارتقاء یابد تا در خدمات رسانی به مخاطبین عزیز شاهد کاهش هزینه، زمان و بهبود کیفیت در عملکرد مطلوب باشیم ،از دکتر علیمردانی که در مدت تصدی ایشان، بعنوان مدیرکلی راه و شهرسازی اقدامات خوبی درخصوص تکریم ارباب رجوع ورضایت مندی شهروندان صورت پذیرفته تقدیر و تشکر ویژه کرد.
علیمردانی تکریم ارباب رجوع و تامین رضایتمندی شهروندان را مهم تلقی کرد و گفت: رسیدن به نقطه مطلوب در خصوص تحقق این مهم از برنامه های اولویت دار در این اداره کل و ادارات تابعه شهرستانی است.
در پایان این جلسه مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری ضمن تاکید بر برگزاری کلاس های تخصصی سعی شود دانش و اطلاعات فنی همکاران ارتقاء یابد تا در خدمات رسانی به مخاطبین عزیز شاهد کاهش هزینه، زمان و بهبود کیفیت در عملکرد مطلوب باشیم ،از دکتر علیمردانی که در مدت تصدی ایشان، بعنوان مدیرکلی راه و شهرسازی اقدامات خوبی درخصوص تکریم ارباب رجوع ورضایت مندی شهروندان صورت پذیرفته تقدیر و تشکر ویژه کرد.
ارسال دیدگاه
نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد