فصلی نو ،محمود منطقیان از فعالان جریان اصلاح طلبی کهگیلویه در حاشیه حضور در مراسم سومین روز مرحوم محمد ناصر تاجگردون در شهرستان گچساران در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا از گزینه اصلاح طلبان کهگیلویه(کامرانی)در انتخابات اخیر حمایت کرده اید؟ گفت:در انتخابات هفتم اسفند بنده موضع سکوت و بی طرفی […]

فصلی نو ،محمود منطقیان از فعالان جریان اصلاح طلبی کهگیلویه در حاشیه حضور در مراسم سومین روز مرحوم محمد ناصر تاجگردون در شهرستان گچساران در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا از گزینه اصلاح طلبان کهگیلویه(کامرانی)در انتخابات اخیر حمایت کرده اید؟ گفت:در انتخابات هفتم اسفند بنده موضع سکوت و بی طرفی اختیار نموده و نسبت به انتقاداتی که به عملکرد اینجانب می شود به مرور زمان حقایق برملا خواهد شد.

منطقیان در پاسخ به این سوال خبرنگاران که گفته می شود شما جریان اصلاح طلبی را در کهگیلویه بر زمین زده اید اظهار داشت:اینگونه نیست و کسانی که تصمیم گیر بودند به جریان اصلاح طلبی لطمه زده اند زیرا بنده به مصلحت اصلاح طلبان عمل کرده و می دانستم که گزینه انتخابی اصلاح طلبان کهگیلویه هیچ شانسی برای پیروزی نداشته و نفر آخر خواهد شد و ما در این حرکت شرکت و همراهی نکردیم و طبق پیش بینی من نتایج انتخابات رقم خورد.

منطقیان در پاسخ به سوالی در مورد آرمان های اصلاح طلبی گفت:تفکر و آرمان باید با واقعیت هم خوانی داشته باشد در غیر این صورت به بن بست خواهد خورد که در انتخابات کهگیلویه این اتفاق روی داد و بنده اعتقاد به آرمان و عمل مبتنی بر واقعیت داشته و دارم.
منطقیان در پایان اضهار داشت:از نتایج انتخابات کهگیلویه راضی نیستم و دوست داشتم یک اصلاح طلب قابل قبول به مجلس راه یافته و در روز رای گیری بنده در حوزه بویراحمد رای خود را به صندوق انداخته و به مهندس بهرامی رای داده ام ولی باید به رای مردم احترام گذاشت.