برای حل اختلافات منتخبین شورای شهر یاسوج، استاندار وارد عمل شد /احضار ۵ منتخب شورا به استانداری

فصلی نو ، در پی بروز اختلافات عدیده در ببن منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ۵ منتخب این شورا را دعوت به حضور در یک جلسه اضطراری کرد .

به گزارش خبرنگار فصل جنوب،  بدنبال کشمکش های موجود بین ۵ نفر از منتخبین شورای شهر یاسوج ، طی صحبت های فرماندار بویراحمد با استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد،  دکتر احمدزاده زاده از ۵ نفر منتخب این شورا جهت بررسی مشکلات دعوت بعمل آورد .

این جلسه ساعت ۱۱ صبح امروز برگزار خواهد شد .

بدنبال اعلام پرحاشیه نتایج انتخابات ششمین دوره شورای شهر یاسوج و در پی آن حذف دو منتخب این شورا توسط هیات نظارت بر انتخابات جلسات شورا بدون دعوت از اعضای علی البدال برگزار شد که با اعتراض و عدم حضور در جلسات دو عضو این شورا به نام های هدایت امیری و عطاالله دانشی همراه شد .

چرایی عدم دعوت از تمامی منتخبین و یا جایگزین نکردن دو عضو علی البدل دلیل اصلی معترضین به تصمیم فرمانداری شهرستان بویراحمد است .

چنانچه تا ۱۴ مهرماه این وضعیت ادامه داشته باشد و فرمانداری در خصوص تعیین تکلیف دو عضو رد شده و یا عدم دعوت از اعضای علی البدال اقدام نکند طبق قانون انتخابات شورای شهر  یاسوج باطل خواهد شد .

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=15291

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: