برای مبارزه با مواد مخد ۶۹ تشکل مردم نهاد در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند

فصلی نو،معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۹ تشکل مردم نهاد برای اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در استان فعال هستند.

 به گزارش فصلی نو، فتاح محمدی ظهر امروز در نشست خبری دبیر و رؤسای کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی به جامعه در خصوص سوء مصرف مواد مخدر را مؤثر دانست و اظهار کرد: یکی از راه‌های آگاهی بخشیدن به افراد جامعه استفاده از قدرت رسانه‌ها است و رسانه‌های استان می‌توانند در خصوص خطرات و آسیب‌های مصرف مواد مخدر افراد جامعه را آگاه کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بروز برخی آسیب‌های اجتماعی در نتیجه سوء مصرف مواد مخدر است، گفت: معارف اسلامی عامل تهدید کننده، سعادت و کمال انسان را به خوبی تعریف و انقلاب اسلامی برنامه‌هایی را برای مقابله با این پدیده شوم ترسیم کرده که ایجاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در همین راستا است.

وی با تأکید بر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: هر جا نقش مردم برجسته، اثرگذار و پویا بوده به موفقیت زیادی دست پیدا کردیم که تلاش این شورا هم افزایش مشارکت مردم برای مقابله با این پدیده شوم است.

این مسؤول نقش تشکل‌های مردم نهاد در آگاهی دادن به مردم را مؤثر دانست و گفت: ۶۹ تشکل مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر و اجتماعی کردن مبارزه با این پدیده فعال هستند که ۴۳ تشکل فرهنگی و پیشگیری، ۲۳ تشکل به صورت کمپ ترک اعتیاد و ۳ تشکل DIC فعالیت دارند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=1502

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: