برگزاری بیش از ۱ هزار و ۶۷۰ مسابقه ورزشی توسط هیات ورزشهای همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس هیات ورزشهای  همگانی ادامه داد: ; از اعزام 130 نفر ورزشکار  به مسابقات جشنواره های فرهنگی کشوری ورزشکاران ما موفق به کسب 58 مدال رنگارنگ شدیم.

فصلی نو ، رئیس هیات ورزهای همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در غرفه فصلی نو در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی به تشریح عملکرد ای هیات از ابتدا تا کنون پرداخت .

به گزارش فصلی نو ، محمدعلی رهامی مشاور فدراسیون  ورزش های همگانی در گفت و گو با خبرنگار فصلی نو عنوان کرد: قبل از انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد هیئت ورزشهای همگانی وجود نداشته و  و در سال ۱۳۷۹ تحت عنوان بازیهای بومی و محلی فعالیت خود را آغاز نموده و از سال ۸۲ این هییت به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود.

سال ۱۳۹۲اینجاب بعنوان رئیس هیئت همگانی با حکم سرپرستی فعالیت خود را آغاز و از شهریور ماه سال ۹۲ بابرگزاری انتخابات و کسب تمامی آراء به عنوان رئیس هییت همگانی شروع به کار نموده ام.

در این ایام فعالیت های بسیار خوبی توسط هییت همگانی انجام گرفته که به خلاصه ای از این فعالیتها اشاره می نماییم.

محمد علی رهامی برگزاری بیش از ۱۲۰۰ همایش پیاده روی خانواده در سطح استان ، و بیش از ۱۶۷۰ مسابقه ورزشی ،۲۷ کلاس مربیگری  در رشته های مختلف ، ۳۲ جشنواره فرهنگی ، بیش از ۳۰ جشنواره دانش آموزی درون مدرسه ای ، اجرای ۳۰ جشنواره روستایی و ۲ مجمع انتخاباتی و ۵ مجمع سالیانه، اجرای جشنواره ورزشی و اعزام به سمینارها ویژه کارمندان دولت را از مهمترین برنامه های این هیات ذکر کرد.

رئیس رئیس هیات ورزشهای همگانی ادامه داد: ; از اعزام ۱۳۰ نفر ورزشکار  به مسابقات جشنواره های فرهنگی کشوری ورزشکاران ما موفق به کسب ۵۸ مدال رنگارنگ شدیم.

وی اظهار داشت :طی این دو سال اخیر ۷ دوره مربیگری برگزار کردیم که بیش از ۱۵۰ نفر وارد بازار کار شدند.

رئیس هیات ورزشهای  همگانی استان ضمن تشکر از حمایت های علوی مدیر کل و فدراسیون ورزشهای همگانی ،به لحاظ توسعه ورزش همگانی در استان که در طول ایام ریاست مهندس علوی، در سطح استان رشد چشمگیری در همه زمینه های ورزش همگانی داشتیم  و موفق به کسب مقامهایی در استان شدیم.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=8352

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: