به گزارش فصلی نو ،به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلوه و بویراحمد،دوره آموزشی مهارت های سبک زندگی با حضور کارکنان ،مربیان و کارآموزان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای گچساران برگزار شد. رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گچساران بیان داشت: ارتباط مؤثر از مؤلفه‌های […]

خ

به گزارش فصلی نو ،به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلوه و بویراحمد،دوره آموزشی مهارت های سبک زندگی با حضور کارکنان ،مربیان و کارآموزان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای گچساران برگزار شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گچساران بیان داشت: ارتباط مؤثر از مؤلفه‌های اصلی زندگی اجتماعی است که به‌عنوان پیش‌بینی کننده‌ی سلامت روابط بین افراد است و به منظور آشنایی کارکنان و کارآموزان مرکز با مهارت های زندگی اسلامی ایرانی این دوره آموزشی برگزار شد.

علیرضا گرامی اظهار داشت: تعریف مهارتهای زندگی هم دشوار به نظر نمی‌رسد،مهارتهایی که به ما برای زندگی بهتر کمک می‌کنند و بر اساس تعریف بهداشت جهانی مهارتهای روانی – اجتماعی که به افراد کمک می‌کنند با نیازها و چالش‌های زندگی روزمره بهتر کنار بیایند.

وی تصریح کرد:در این دوره آموزشی به موضوعاتی نظیر به کارگیری آموزه‌های قرآنی در مهارت‌های زندگی، کسب اخلاق دینی، صبر و شکیبایی، مهربانی در خانواده، آئین همسرداری و مهارت‌های ارتباط با همسر پرداخته شد.

گرامی گفت: این دوره آموزشی به مربیگری سرکار خانم دکتر خیری درسالن کنفرانس مرکز با حضور کارآموزان ومربیان مرکز و با هدف ارتقاء سلامت روانی کارکنان و کارآموزان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و با توجه تغییرات گسترده در شرایط زندگی و مسایل خانوادگی و اجتماعی و نیز توسعه روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات، لزوم توجه به سلامت فردی و خانوادگی را بیش از پیش مطرح  می سازد،برگزار گردید.