دادستان دنا خاطرنشان کرد: انجام هرگونه مراسمات ختم هفتگی در محل قبرستان‌ها و سایر مکان های عمومی ممنوع بوده و مسببین آنها تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

فصلی نو ، دادستان دنا از اعمال محدودیت‌های جدید در شهر سی‌سخت خبر داد و گفت: برگزاری مراسم های جشن عروسی تا اطلاع ثانوی در سی‌سخت مممنوع است.

نظر به اینکه تلاش‌های شبانه روزی و بی‌وقفه کادر درمان و مسؤولان به علت بی مبالاتی عده‌ای در رعایت نکردن قواعد و پروتکل‌های بهداشتی واخلاقی که خود بدیهی ترین آداب اجتماعی بوده و بیماری کرونا روز به روز در حال گسترش است و باعث به خطر انداختن جان همشهریان است.

غریب پور اظهار کرد: کلیه مراسمات عروسی و ازدواج که زمینه ساز اجتماع افراد باشد تا اطلاع ثانوی ممنوع و در صورت اطلاع به داماد و والدین طرفین و ارشاد آنها در صورت امتناع واسرار بر برگزاری و تدارک عروسی به صورت دسته جمعی اقدام به تعطیلی وتعقیب کیفری صاحبان عروسی به دادستانی اقدام شود.

غریب‌پور افزود: با همکاری اداره دامپزشکی کلیه قصابی ها، نانواییها، رستوران ها ومراکزی که به هر نحو چه به صورت مستقیم چه غیر مستقیم با سلامت در ارتباط هستند به صورت سخت گیرانه بازرسی به عمل آید. متخلفین جهت تعقیب کیفری به دادستانی معرفی گردد.

وی گفت: کلیه بیماران کرونایی که حسب قواعد پزشکی حضور آنها در اجتماع و مکان‌های عمومی ممنوع است در صورت عدم رعایت توصیه های بهداشتی وپزشکی وحضور در سطح شهر واجتماع تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

دادستان دنا خاطرنشان کرد: انجام هرگونه مراسمات ختم هفتگی در محل قبرستان‌ها و سایر مکان های عمومی ممنوع بوده و مسببین آنها تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

وی افزود: همه یگان‌های انتظامی شهرستان از جمله رئیس کلانتری سی سخت، رئیس پاسگاه پاتاوه و پاسگاه میمند همکاری‌های لازم و فوری را در خصوص موضوعات تعیین شده به عمل آورند.

دادستان دنا گفت:در راستای دستورالعمل های ابلاغی جدید به شبکه بهداشت ورعایت نکردن مردم و نادیده گرفتن خطرات کرونا امرور عصر مراسم عروسی در شهر پاتاوه تعطیل شد و دو نفر ارکستر عروسی بازداشت شدند.

غریب پور افزود: جهت حفظ سلامتی مردم از این پس با کسی تعارفی نداریم و هر کسی بخواهد به هر نحوی سلامتی مردم را به خطر بیاندازد برخورد قضایی خواهیم نمود وبه اشد مجازات خواهیم رساند.