برگزاری ۷۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه امامت و ولایت در کتابخانه های عمومی استان

فصلی نو ،مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر، از برگزاری بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی با موضوع امامت و ولایت در استان خبر داد.

به گزارش فصل جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر، از برگزاری بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی با موضوع امامت و ولایت در استان خبر داد.

 

یاسر رحیمیان تصریح کرد: دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر فرصتی برای تبیین مبانی اعتقادی اسلام به ویژه شیعه که  بسترساز حاکمیت مهدوی است و در واقع شناساندن جایگاه امامت و ولایت به نسل کنونی و فردای جامعه است.
رحیمیان با اشاره به برنامه های فرهنگی این ایام مبارک در کتابخانه های عمومی استان گفت: فضای مجازی بستر مناسبی برای ارائه این برنامه ها با توجه به تعطیلی کتابخانه های عمومی در شرایط کرونایی و وضعیت قرمز شهرهای استان بود که به نحو مطلوبی با تبلیغات در صفحات مجازی، این مهم توسط کتابداران صورت گرفت و ارائه شد.
در همین ارتباط بخوانید
وی افزود: مسابقه کتابخوانی با موضوعات غدیر شناسی و امامت، مسابقه نقاشی و دلنوشته با موضوع من و غدیر، خاطره نویسی، پویش مجازی غدیر( معرفی روز غدیر و اهمیت و جایگاه آن و خطبه غدیر)، داستان گویی و شعر خوانی، نشست بررسی و معرفی کتاب ویژه کودکان با محوریت از قربان تا غدیر در فضای مجازی از مهمترین عناوین برنامه های برگزارشده در تمامی کتابخانه های عمومی استان بود.Z
9k=
Z

2Q==
2Q==
Z
9k=
Z
9k=

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=14805

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: