بهره برداری از مرکز جامع سلامت موشمی زیلایی درآینده نزدیک/
بهره برداری از مرکز جامع سلامت موشمی زیلایی درآینده نزدیک/

فصلی نو ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج درحاشیه بازدید از شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مارگون از راه اندازی اورژانس بین راهی درآبیدک زیلایی خبرداد و گفت:تجهیزات ، آمبولانس و ساختمان این اورژانس آماده است که به زودی به مردم منطقه موشمی زیلایی خدمات رسانی می کند. دکتر یزدانپناه با اشاره به اینکه ساختمان جدیدمرکز خدمات […]

فصلی نو ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج درحاشیه بازدید از شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مارگون از راه اندازی اورژانس بین راهی درآبیدک زیلایی خبرداد و گفت:تجهیزات ، آمبولانس و ساختمان این اورژانس آماده است که به زودی به مردم منطقه موشمی زیلایی خدمات رسانی می کند.

دکتر یزدانپناه با اشاره به اینکه ساختمان جدیدمرکز خدمات جامع سلامت روستایی موشمی زیلایی با تجهیزات به زودی به بهره برداری می رسد افزود: مرکز جامع سلامت سیلاب وکلوار نیز به امکانات و تجهیزات جدید مجهز شد.

دکتر یزدانپناه نیز در دیدار با فرماندار مارگون گفت:با رایزنی های انجام شده قرار شد در صورت فراهم شدن زمین و باکمک خیرین سلامت کلینک تخصصی چند منظوره پزشکی در شهر مارگون راه اندازی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این بازدید نیز از کارکنان شبکه بهداشت و درمانگاه شبانه روزی شهرستان مارگون به خاطر تلاش های خود در شرایط کرونایی و خدمات در حوزه بهداشت و درمان تقدیر کرد.

به گزارش فصل جنوب به نقل از  وبدا ۱۲۰پرسنل علوم پزشکی درحال خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان به شهرستان مارگون است.