مدیر عامل پخش فراورده های نفتی استان در خصوص جایگاه  توزیع گاز CNG حسین  آباد دشتروم عنوان کرد: مساحت کل این طرح ۲۶۰۰ متر است که ۱۸۰۰ متر از این  عدد برای زمین محل طرخ است .

فصلی نو ، با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ،فیلی معاون  عمرانی استاندار، فرماندار بویراحمد “، مدیر عامل پخش فراورده های نفتی استان و جمع کثیری از مردم عصر امروز  مراسم  بهره برداری از دو جایگاه توزیع سوخت شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش فصلی نو ،  مدیرعامل شرکت تهیه و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه یک طرح جهت توزیع سوخت بنزین و طرح دیگر در دشت روم جهت توزیع گاز مایع است بیان کرد: جایگاه توزیع بنزین آقای اکبری که بلافاصله پس از بهره برداری از پل سوم بشاره به بهره برداری رسید اشتغال زایی ۱۵ نفره را بدنبال داشته  است.

لطف الله مسعودی تعداد مخازن این جایگاه ۳ عدد معادل با ۱۵۰ هزار لیتر است گفت: تعداد سکوهای بنزین معمولی در اینجایگاه ۳ و در همین ارتباط یک جایگاه  توزیع بنزین سوپر تعبیه شده است.

وی مساحت این جایگاه را ۲ هزار متر اعلام کرد و افزود : تعداد نازل های این جایگاه ۱۶ عدد است که اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است که یک میلیارد از این مبلغ در قالب تسهیلات بوده است.

مدیر عامل پخش فراورده های نفتی استان در خصوص جایگاه  توزیع گاز CNG حسین  آباد دشتروم عنوان کرد: مساحت کل این طرح ۲۶۰۰ متر است که ۱۸۰۰ متر از این  عدد برای زمین محل طرخ است .

لطف الله مسعودی ادامه داد : زیربنای دفتر ،سرویس ها و نمازخانه ۱۰۰ متر و زیر بنای سایبان ۲۰۰ متر است.

مسعودی با اعلام اینکه تعداد دسپنسرها ۴ عدد و تعداد نازل های این جایگاه ۸ است گفت: برای تامین برق این طرح از برق ۵۰۰ کیلو وات استفاده شده و فشار گاز ۲۵۰ است.

وی اعبار این پروژه را ۲۳ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : مبلغ ۶ میلیارد ریال از این مبلغ در قالب تسهیلات از بانک رفاه بوده است.

دذر همین ارتباط  غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت : یاسوج به دلیل داشتن آب و هوای مناسب، گردشگر پذیر بودن و مهاجر پذیری در آینده نه چندان دور به یکی از پرجمعیت ترین شهرهای کهگیلویه و بویراحمد و مراکز استان های کشور تبدیل می شود.

غلام محمد زارعی اظهار داشت: به همین دلیل نیز باید آینده نگری لازم در حوزه های زیرساختی، خدماتی و رفاهی برای شهر یاسوج توسط متولیان امر و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد لحاظ شود.

وی افزود: شرکت تهیه و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به مهار بحران های اخیر استان از جمله سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج، زمین لرزه ها و اعتصاب کامیون داران عملکرد مطلوبی داشت و از هیچ تلاشی دریغ نکرد.