فصلی نو،محمد بهرامی کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی همه مردم را دعوت به اتحاد کرد. به گزارش فصلی نو،در این پیام آمده است: حماسه غرور آفرین ۷ اسفند نشان داد قلب مردمان این دیار برای رشد و بالندگی کشور و استان می تپد و حضور و مشارکت حداکثری مردم شاهدی بر این […]

 فصلی نو،محمد بهرامی کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی همه مردم را دعوت به اتحاد کرد.
به گزارش فصلی نو،در این پیام آمده است:
حماسه غرور آفرین ۷ اسفند نشان داد قلب مردمان این دیار برای رشد و بالندگی کشور و استان می تپد و حضور و مشارکت حداکثری مردم شاهدی بر این ادعاست.
حال که به حول و قوه الهی از آزمون حضور و پایبندی به قانون اساسی سربلند بیرون آمدیم زمان آن رسیده که دست در دست هم گذاریم و برای رفع مشکلات استان و شهرستانهایمان گام برداریم.
استان ما اینک بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و همدلی است. باید در این مقطع حساس که مشکلات اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی شرایط را برای مردم سخت کرده است همه در کنار هم و با همکاری هم دوباره بذر امید در دل مردم بکاریم .
به همه توصیه می کنم فراتر از قوم و قبیله و طایفه بیندیشند و با همفکری و مشورت بزرگان و نخبگان و صاحب نظران حل مسایل استان که بخشی از آن ناشی از قومیت گرایی است چاره اندیشی کنند .از مردم شریف استان نیز میخواهم تمام تلاش خود را به کار گیرند قومیتها کمرنگ شود و فرزندانمان در آینده گرفتار چنین آفتی نباشند.
دوستان جوان و همراهان ما باید توجه داشته باشند استان ما استان کوچکی است و همه با هم پیوند عاطفی و خانوادگی داریم و در همه مسائل در کنار هم بوده ایم ، در چندین جلسه  به صورت حضوری و طی چندین بیانیه به دوستان و مردم اعلام کردیم که از تخریب و تهمت پرهیز کنید چون این رقابتها مقطعی و زود گذر است و ما همه هدفمان خدمت به مردم هست بنابراین باز هم تاکید می کنم که نباید اجازه دهیم مسایلی مانند انتخابات و هر بهانه دیگری باعث ایجاد دشمنی و اختلاف و تفرقه شود، چرا که این اتفاقات مقطعی ،به مرور اهمیت خود را از دست خواهند داد اما پیوند های گسسته به سختی به دست می آیند،و اگر ایرادی بر کار ها و عملکردها وجود داشته باشد،
همه عزیزان را به احترام به  قانون تحت هر شرایطی دعوت می کنم ،شما را به قانون مداری سفارش می کنم و این را بدانیم که قانون برای همه ما فصل الخطاب است.
در پایان از خداوند منان توفیق روز افزون همه جوانان این مرز و بوم بویژه جوانان رشید پایتخت طبیعت ایران را خواستاریم .