بیش از ۴ هزار خودرو در جاده های کهگیلویه و بویراحمد برگشت داده شد

فصلی نو ،رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار هزار و ۴۴۵ دستگاه خودرو از ابتدای آذرماه تاکنون همزمان با شروع محدودیت های هوشمند در جاده های برون شهری استان بازگشت داده شد.

سرهنگ بهنام ویسی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران  اظهار داشت: در این مدت رانندگان ۳۴۹خودرو در کهگیلویه و بویراحمد نیز به دلیل بی توجهی به قانون برای سفر به شهرهای با وضعیت قرمز یا نارنجی ویروس کرونا به مبلغ ۵۰۰ یا یک میلیون تومان جریمه شدند.

وی تاکید کرد: ماموران پلیس استان در راستای محدودیت های ترافیکی از ابتدای آذر ماه تاکنون ۱۸ هزار  و ۷۵۱ راننده خودرو را به صورت زبانی راهنمایی کردند.

ویسی پور با اشاره به اینکه طرح های محدودیت های ترافیکی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا همچنان ادامه دارد گفت: رانندگان متخلف جریمه می شوند.

به گفته رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد اجرای طرح محدودیت های هوشمند ترافیکی از اول آذرماه تاکنون تردد در جاده های استان را ۳۱ درصد کاهش داده است.

ویسی پور بدون اشاره به آمار اظهار داشت: تردد خودروها در جاده های برون شهری کهگیلویه و بویراحمد آذرماه امسال نسبت به آخرین ماه فصل پاییز در سال قبل به حدود یک سوم کاهش یافته است.

وی بیان کرد:برای اجرای محدودیت های ترافیکی در جاده های کهگیلویه و بویراحمد که همزمان با سراسر کشور اجرا می شود تیم هایی متشکل از پلیس و دستگاه های امدادرسان در مبادی ورودی و خروجی همه شهرهای استان به جز مارگون و سی سخت مستقر شده اند.

ویسی پور ابراز داشت: براساس اعلام ستاد استانی کرونا ورود خودروهایی با پلاک های غیراستانی به شهرهای نارنجی و خروج خودروهایی با پلاک های بومی از این شهرها و محدوده آنان ممنوع است و پلیس راهور رانندگان متخلف را  جریمه می کند.

وی بیان کرد: علاوه بر جریمه خودروهایی که تمرد کنند به پارکینگ منتقل می شوند.

وضعیت ویروس کرونا در شهرستان های گچساران، باشت، دنا و بویراحمد نارنجی است.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13218

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: