تاکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تکمیل و راه اندازی محور ارتباطی دهدشت- چرام/پیشرفت ۷۰ درصدی جاده چهارخطه دهدشت چرام

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید سر زده از محور ارتباطی دهدشت به چرام بر تکمیل و راه اندازی این محور مهم ارتباطی تاکید کرد و از مسئولان امر خواست تلاش کنند در موعد مقرر و هر چه سریعتر تعریض و اصلاح این محور که از مطالبات مهم مردم این دو شهرستان است انجام شود.

به گزارش فصلی نو ،حسین کلانتری روز جمعه ۱۱ مهرماه در بازدید سرزده از این محور را یکی از محورهای حادثه خیز دانست که به همت دولت مورد توجه ویژه قرار گرفت و امروز در خصوص تعریض و اصلاح این جاده کارهای خوبی انجام گرفته است.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید ازعملیات چهار خطه قطعه اول و دوم چرام به دهدشت اظهار داشت: این قطعه به طول۵/ ۴ کیلومتر در دست اقدام بوده که تاکنون با پیشرفت ۷۰ درصد این پروژه جمعا بالغ بر ۸ میلیارد تومان برآورد هزینه شده است.


استاندار یکی از اولویت های مهم دولت در استان را بهسازی،تعریض و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در حوزه راه دانست و خاطر نشان کرد: در دیدار اخیر با وزیر راه و شهرسازی بر توجه ویژه به محورهای مواصلاتی و استاندارد سازی جاده های بین شهری و برون شهری تاکید فراوان شد.


وی اختصاص اعتبار به این محورها برای سرعت بخشی و تسریع در روند اجرای این طرحها را ضروری دانست و افزود: از هیچ تلاشی برای تکمیل و راه اندازی محورهای مهم دریغ نخواهم کرد.


استاندار جاده ارتباطی دهدشت به چرام به طول ۱۷ کیلومتر را از اولویتهای مهم حوزه راه در استان دانست و از مدیران حوزه راه و شهرسازی و راهداری استان خواست هر چه سریعتر نسبت به تکمیل و تحویل این محور مهم اقدام کنند.حسین کلانتری هدف از تعریض و اصلاح این جاده را کاهش ترافیک، سهولت تردد میان دو شهرستان و کاهش حوادث حوادث در این محور و اتصال سریع محور باباکلان به چرام و جاده اصفهان دانست و گفت: انشالله تلاش خواهد شد که این محور در سریعترین زمان تکمیل و هدیه ای از سوی دولت برای مردم این دو شهرستان باشد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از محور سپیدار باغچه سادات به چرام از عملیات روکش آسفالت به طول ۷ کیلومتر که توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای در منطقه باغچه سادات در دست اقدام بود بازدید نمودند.


دکتر کلانتری در ادامه این سفر از محور واریانت – آب حیات به طول سه کیلومتر و یک دستگاه پل طویل دره ای به طول ۸۰ متر باز دید نمود.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد برآورد این واریانت را بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: براساس بر نامه زمان بندی قرار است تا پایان آذر ماه سالجاری به پایان رسیده و در دهه فجر امسال رسما بهره برداری گردد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12675

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: