تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجییان در کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت هفته بسیج

فصلی نو ،معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با هفته بسیج تجمع بزرگ ۱۰ هزار نفری بسیجیان در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

به گزارش فصل جنوب سرهنگ سعید برومندزاده در نشست خبری هفته بسیج از برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد در روز سوم آذر همزمان با هفته بسیج خبر داد و افزود: این تجمع با حضور ۱۰ هزار نفری بسجییان با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در سراسر کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود بسیج امروز تبدیل به یک فرهنگ و تفکر شده است که مرزهای جغرافیایی ندارد و در همه ملت‌های آزادیخواه دنیا رسوخ کرده است.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج امسال، بیش از ۵۰۰ برنامه در قالب ۲۲۰ عنوان برنامه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، افزود: تجمع بزرگ بسیجییان، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره‌های شهدا و غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای مطهر شهدا از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری میزهای خدمت جهادی با حضور ادارات خدمات‌رسان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق هدف، اعزام تیم‌های پزشکی و ارائه خدمات رایگان درمانی و بهداشتی، توزیع بسته‌های معیشتی و ورزشی و بهداشتی در مناطق کم برخوردار و اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان را از جمله برنامه‌های هفته بسیج در استان عنوان کرد.

برومندزاده عنوان کرد: افتتاح تعدادی از منازل مددجویان کمیته امداد، افتتاح تعدادی از منازل زلزله‌زدگان در شهر سی‌سخت، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات ازدواج آسان و سبک زندگی، برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب و اقتصاد مقاومتی و انتشار موشن‌گرافیک و نماهنگ در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد:درهفته بسیج رونمایی کتاب، برگزاری مسابقات فرهنگی متعدد و مسابقات ورزشی، برگزاری شب‌های شعر و خاطره، تجلیل از فعالان اقشار مختلف بسیج و نخبگان بسیجی، حضور در نماز جمعه و حلقه‌های صالحین و سخنرانی فرماندهان قبل از خطبه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=15695

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: