دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند

فصلی نو ،مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم این استان هر چه سریعتر برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

هادی زارع پور روز یکشنبه در گفت و گو با فصل جنوب اظهار داشت: امکان حضور دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در کلاس‌ های درس  استان در این صورت بهتر فراهم می شود.

وی افزود: تزریق واکسن کرونا دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد از اول مهرماه امسال و همزمان با سراسر کشور در مدارس این استان آغاز شده و تا پایان این ماه نیز ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از این اقدام ایجاد ایمنی هر چه بیشتر بین دانش آموزان استان برای مقابله با بیماری کرونا است.

هادی زارع پور عنوان کرد: واکسن ‌های مختلفی در کهگیلویه و بویراحمد تزریق می شود و برای دانش آموزان ۱۵ سال به بالای این استان نیز از نوع  سینوفارم در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: سال تحصیلی جدید آموزش حضوری برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد مهمترین اولویت بوده و لازمه تحقق آن نیز  سلامت جسمی آنان است.

زارع پور گفت: مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور از آبان ماه امسال به صورت تدریجی بازگشایی می ‌شوند.

وی اظهار داشت: حضور دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مدارس با داشتن کارت ترزیق واکسن کرونا امکان پذیر بوده و باید شیوه نامه ‌های  بهداشتی از

جمله ماسک زدن و حفظ فاصله فیزیکی نیز از سوی آنان رعایت شود.

در سال۱۴۰۰ تعداد ۱۷۱ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در استان کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد درباره تزریق واکسن کرونا به افراد زیر ۱۸ سال نیز تاکید کرد: از والدین کودکان ۱۲ تا ۱۸ سال

می‌خواهیم نترسند و واکسیناسیون فرزندانشان را انجام دهند.

در همین ارتباط بخوانید

توصیه متخصصان درباره تزریق واکسن کرونا برای دانش‌آموزان

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=15308

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: