تعداد زائرین استان به کربلا اعلام شد

کلانتری یادآور شد: چهار موکب استان کهگیلویه و بویراحمد مستقر در مرز شلمچه نیز تاکنون به حدود ۸۰۰ هزار نفر خدمات دهی کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت: تاکنون ۳۳ هزار زائر از این استان به کربلای معلی مشرف شده اند.

به گزارش خبرنگاری مهر، حسین کلانتری عصر امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال گذشته ۱۰ هزار زائر از استان کهگیلویه به کربلای معلی رفتند، افزود: ستاد اربعین استان کهگیلویه و بویراحمد متشکل از ۱۳ کمیته بر اساس برنامه‌ریزهای انجام شده، فعالیتشان را از پایان اربعین سال گذشته آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویر احمد به توسعه پارکینگ شلمچه کمک کرده است، اظهار کرد: بیش از ۱۰ دستگاه ماشین‌آلات مختلف در شلمچه مستقر کردیم ضمن اینکه مهندسانی نیز برای کمک به این منطقه اعزام شده اند.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: ۳۱ موکب از این استان در ایران و عراق به زائران اربعین خدمات رسانی می کنند که از این تعداد ۱۰ موکب در کربلا و نجف برپا شده و ۱۷ موکب نیز در محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد به زائرانی که از افغانستان، پاکستان، ترکیه، آذربایجان در این مسیر تردد می‌کنند، خدمات رسانی می کنند.

کلانتری یادآور شد: چهار موکب استان کهگیلویه و بویراحمد مستقر در مرز شلمچه نیز تاکنون به حدود ۸۰۰ هزار نفر خدمات دهی کرده است.

وی گفت: جوانان، بسیجیان و سازمان‌های مردم نهاد پای کار هستند ضمن اینکه ۱۲ هزار زائر این استان به وسیله ۸۰ دستگاه اتوبوس مربوط به سازمان حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد به منازلشان انتقال داده شدند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10388

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: