تعرفه مخابرات ۱۸سال تغییرنکرده است

فصلی نو ، سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره  اینکه تعرفه مخابرات ۱۸سال تغییرنکرده است ،گفت : نامگذاری روز ۲۷ اردیبهشت بعنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی بیانگر اهمیت و جایگاه والای مخابرات و ارتباطات است. خدمات ارزشمند و پوشش خردمندانه دست اندرکاران حوزه ارتباطات و شرکت مخابرات ایران که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم قابل تقدیر است.

به گزارش فصل جنوب ، سید محمدهادی امیری» طی گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری با بیان اینکه مخابرات در سال گذشته خدمات خوبی را به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه کرده است، اظهارکرد: این استان نیاز زیرساخت قوی دارد که باید در این زمینه کار کنیم و در برنامه کاری ما قرار دارد و تمام تلاش خود را برای ایجاد زیرساخت قوی در استان بکار گرفته ایم.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فیبر نوری مسیر “باشت- چرام – روستای اسپر” به طول ۱۱۹ کیلومتر اجرا شده است این مسیر علاوه بر این شهرستانهای کهگیلویه و گچساران و روستاهای اطراف این شهرستان‌ها را در این مسیر پوشش می دهد. در شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک و منطقه دشمن زیادی که همیشه از کیفیت ارتباطی خوبی برخوردار نبوده اند و مرتب با اختلال و مشکل مواجه بودند مسیر جدید فیبر نوری ایجاد کرده ایم که هم اکنون زیر بار است که ان شا الله مسیر دومی نیز برای این مناطق طراحی کرده ایم که زمان قطع فیبر نوری مشکلی نداشته باشند.

امیری تصریح کرد: در آینده نزدیک میسر فیبر نوری رادیویی قلعه رئیسی و دیشموک از طریق ایستگاه کوه سیاه نصب و راه اندازی خواهد شد تا در مناطق دیشموک، قلعه رئیسی و دشمن زیاری مشکل قطعی ارتبارط را به صفر برسانیم.

وی ادامه داد: در شهرستان دنا یک مسیر دداشته ایم که گاها قطع ارتباط داشت و مشکلاتی را برای مردم ایجاد می کرد که مسیر دوم فیبر نوری برای این شهرستان از طریق یاسوج- روستای گنجه ای- روستای ده برآفتاب- سی سخت طراحی کرده ایم که این مسیر هم اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری می رسد.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمددر خصوص وضعیت ارتباطات در دهستان “کاکان” بویراحمد عنوان کرد: این دهستان از یک بن بست ارتباطی رنج می برد که از ۴۰ کیلومتر فیبر نوری حدود ۲۴ کیلومتر انجام شده و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

امیری تاکید کرد: معمولا شهرستان بهمئی با اُفت کیفیت ارتباطی مواجه بوده که ۶ کیلومتر فیبر نوری برای این شهرستان به سمت بهبهان طراحی و اجرا شده و هم اکنون زیر بار است و مردم این شهرستان در حال استفاده هستند. مشکلی که شهرستان بهمئی، دنا و روستای سرآبتاوه و سایر نقاط استان دارند اینست که قدیمی و فرسوده بودن سوئیچ‌های نصب شده بود و توانایی لازم را برای ارائه خدمات مناسب و ارتباط خوب به مشترکان نداشتند که سوئیچ چهار هزار شماره ای تمام دیجیتال در شهرستان‌های بهمئی و دنا نصب شده است و در روستای سرآبتاوه از توابع شهرستان بویراحمد نیز دوهزار شماره نصب کرده ایم.

وجود ۳۷۸ سایت تلفن همراه در کهگیلویه و بویراحمد

وی اظهارکرد: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد نزدیک به ۳۷۸ سایت تلفن همراه داریم، در سال گذشته ۱۳۰ سایت تکنولوژی اینترنت پر سرعت تری جی و ۱۷ سایت جدید در سطح استان ایجاد و راه اندازی شد.
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمدگفت: در برخی مناطق استان از جمله بویراحمد، کهگیلویه و گچساران فیبرنوری خانگی تا درب منازل مردم اجرا کرده ایم و توسعه این خدمات برای سایر نقاط استان را در برنامه داریم. اینترنت خانگی ADSL در سطح استان فعال است و مردم می توانند با مراجعه به دفاتر خدماتی و مراکز مخابراتی استان وسایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir نسبت به ثبت نام پهنای باند مورد نیاز خود را درخواست کنند تا برای آنها نصب شود.

امیری افزود: از استاندار، فرمانده سپاه فتح و فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به جهت حمایت ها و کمک‌هایی که به شرکت مخابرات استان داشتند، تشکر می کنم. پرسنل شرکت مخابرات شبانه روزی برای فراهم آوردن ارتباط خوب در استان تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: ۱۸ سال است که تعرفه مخابرات ریالی افزایشی نداشته است که با توجه به هزینه انرژی، دستمزد و حقوق که به مخابرات تحمیل می شود، تنها برای رفاه حال مردم استان اقدامات و خدمات می دهیم. خدماتی که شرکت مخابرات استان به مردم ارائه می دهید اصلا قابل مقایسه با درآمد دریافتی نیست.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمدتاکید کرد: از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینگان استان در مجلس شورای اسلامی استمداد می طلبم که برای ایجاد زیرساخت ارتباطی یاسوج- چیتاب- ماگون- لوداب- قلعه دختر- لنده- بهمئی و همچنین تامین مسیر قلعه رئیسی و دیشموک کمک کنند تا از طریق مقام عالی وزارت این پروژه مهم محقق شود.

ضریب نفوذ تلفن همراه در کهگیلویه و بویراحمد ۱۹۵ است

امیری اظهارکرد: ضرب نفوذ تلفن همراه در استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون ۱۹۵ است یعنی به ازای هر ۱۰۰ نفر ۱۵۹ نفر تلفن همراه اپراتور اول دارند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پس از ۱۸ سال هنوز حتی یک ریال افزایش تعرفه مخابرات نداشته ایم شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد زیان ده است .

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این شرکت از مردم و ادارات و سازمانهای مختلف ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طلب دارد، عمده این مطالبات از دستگاه‌ها، ادارات و سازمان‌های دولتی است که در صورت پرداخت این میزان طلب شرکت تحول بزرگی در عرصه مخابرات و زیرساخت‌های استان رقم می خورد

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=14106

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: