تعطیلی بازار یاسوج تا مطلوب شدن وضعیت کرونا

فصلی نو ، رئیس اتاق اصناف شهرستان بویراحمد از تعطیلی بازار یاسوج تا اطلاع ثانوی خبر داد .

به گزارش فصل جنوب ، علی ارشدی در جمع خبرنگاران گفت : با توجه به وضعیت وخیم کرونا در استان و شهرستان بویراحمد با مصوبه ستاد کرونا بازار یاسوج  از روز پنج شنبه ۱۹ فروردین تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد شد .

ارشدی گفت :  این مصوبه شامل تمامی اصناف به غیر از صنوف ردیف یک می شود که همان صنوف ردیف اول نیز موظف به رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی خواهند بود که در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، متخلفین این رده نیز تعطیل خواهند شد .

وی ادامه داد : مصوبه تعطیلی بازار در سطح کشور بوده و تا تغییر شرایط این تعطیلی بازار یاسوج ادامه دار خواهد بود .

در همین ارتباط خوانید :

تعطیلی بازار تاریخی اراک در پیک چهارم کرونا

رئیس اتاق اصناف شهرستان بویراحمد در ادامه افزود : همواره در جلسات مختلف مدافع حقوق بازار بوده ایم و به تعهدی که در مقابل این عزیزان داریم پایبند خواهیم بود اما همانطور که بازرها تاکید کرده ایم خط قرمز ما و دیگر مدیران استانی و شهرستانی سلامت شهروندان و مردم است .

علی ارشدی افزود : سال گذشته بازار یاسوج همانند همیشه و علیرغم ضرر و زیان جبران ناپذیر با تصمیمات اتحاذ شده در جلسات مختلف نهایت همکاری را داشته اند که جای تقدیر دارد و انتظار داریم همانند گذشته برای کاهش شیوع ویروس کرونا همکاری کنند .

ارشدی ادامه داد : در صورتیکه شرایط کرونا مطلوب تر شود ما خودمان برای باز شدن بازار رایزنی خواهیم کرد ، اما در صورت مشاهده تخلف در زمینه عدم تعطیلی صنوفی که رای به تعطیلی صادر شده است طبق مقررات برخورد می کنیم .

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13856

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: