تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد شهرداری یاسوج

فصلی نو ، استاندار کهگیلویه وبویراحمد بهمراه برخی مسئولان اجرایی روز جمعه از طرح های عمران شهری در یاسوج بازدید و همچنین از نزدیک در جریان روند زیبا سازی و آمادگی شهر برای استقبال از بهار و مهمانان نوروزی قرار گرفت.

به گزارش فصلی نو ، استاندار کهگیلویه وبویراحمد روند اجرای پل چهارم بشار یاسوج را رضایت بخش دانست و گفت: با توجه به اعلام مجری و پیمانکار فاز نخست این پل قرار است تا هفته دولت سال ۹۷ به بهره برداری برسد.

احمدی در بازدید از آبشار یاسوج ، گفت: ساماندهی و بهسازی فضای موجود و پیرامونی آبشار یاسوج بهانه ای برای دست درازی سودجویان ومتصرفان به زمین های اطراف شده است.

وی برخی دیوارکشی ها و ساخت وسازهای غیرمجاز در فضای پیرامونی آبشار یاسوج را یادآور شد و گفت: طرح بهسازی و اقدام های عمرانی باید با محوریت و نظارت دقیق دستگاه های متولی و نظارتی انجام شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین در بازدید از پارک غدیر یاسوج اقدامات انجام شده شهرداری در این فضای تفریحی را قابل تقدیر دانست و گفت: یکی از طرح های مهم عمران و جامع شهری یاسوج ساماندهی و زیباسازی حریم رودخانه بشار البته با رعایت تمامی شرایط و ضوابط و با هماهنگی با سایر دستگاه های متولی باشد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=6386

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: