فصلی نو ، ظهر امروز استاندار کهگیویه و بویراححمد بهمراه معاونین ، فرماندار شهرستان بویراحمد و شهردار یاسوج از نقاط حادثه خیز مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید بعمل آوردند .

به گزارش فصلی نو ، به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج ، در این بازدید که بمنظور بررسی نقاط حادثه خیز در سطح شهر یاسوج و نحوه خدمت رسانی در زمان بارش های پراکنده باران انجاتم شده استاندار و هیات همراه اقدمات انجام شده تیم عملیاتی شهرداری در زمینه مقابله با خطرات احتمالی ناشی را تحسین کرد .

یکی از نقاطی بازدید بعمل آمده محله بختیاری های شهر یاسوج بود که سال قبل بدلیل نوپا بودن در زمان بارش های پراکنده با مشکلات عدیده ای از جمله سیل ، آبگرفتگی و مشکلات عبور و مرور دست و پنجه نرم می کرد که حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر و تحولات انجام شده طی یکسال اخیر را محسوس و غیر قابل انکار اعلام کرد .

استاندار در این بازدید در جمع خبرنگاران گفت : مردم ولی نعمت ما هستند ما مفتخریم که توفیق خدمت نصیب ما شده است، بهتر اسا آنهایی که دیده نمی شوند و صدای شان شنیده نمی شود در اولویت باشند که خوشبختانه عملکرد شهرداری یاسوج در این خصوص مطلوب بوده است .

کلانتری به مشکلات محله بختیاری ها در غرب شهر یاسوج اشاره کرد و گفت : از سال قبل تا کنون تغییرات مهمی در منطقه بختیاری ها اتفاق افتاده است که بسیاری از مشکلات برطرف شده است و باقی مانده مشکلات را نیز دنبال خواهیم کرد .

وی اضافه کرد: میزان بارندگی خیلی بالاست شهردار و همکاران بازدید کردند تیم های آماده شهرداری پای کار هستند که مجموعه ۱۲۰ نیروی انسانی در حال خدمت رسانی هستند ،ماشین الات سنگین و نیمه سنگین نیز در حالت آماده باش برای مقابله با حوادث احتمالی قرار دارند .