پرویز یزدان پناه با صدور حکمی حمیدرضا صفایی را بسمت مدیر جدید روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان منصوب کرد .

فصلی نو ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور حکمی مدیر جدید روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان را منصوب کرد .

به گزارش فصلی نو ، پرویز یزدان پناه با صدور حکمی حمیدرضا صفایی را بسمت مدیر جدید روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان منصوب کرد .

یزدان پناه در این حکم نوشت: جناب آقای حمیدرضا صفایی با سلام و احترام به موجب این حکم بعنوان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی منصوب می گردید ،تا برابر مقررات و موازین شرع مقدس اسلامیزیر نظر مسئول مربوطه انجام وظیفه نمایید ،توفیق روزافزون شما را در تحقق اهداف کلی دانشگاه و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال خواستارم .

حمیدرضا صفایی پیش از این مسئول روابط عمومی و امور رفاهی بیمارستان امام سجاد یاسوج، مسئول امور آزمایشگاه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا، مسئول آزمایشگاه بیمارستان امام سجاد و مسئول مرکز بستر درمان سی سخت از جمله سوابق صفایی در دانشگاه علوم پزشکی است و به مدت ۴ سال نیز بازرس جامعه علوم آزمایشگاهیان بالینی کشور بوده و از سال ۱۳۸۵ تاکنون،موسس و دبیر این تشکیلات صنفی در استان بوده است.

صفایی همچنین از فعالان فرهنگی و هنری استان است که در بسیاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری به عنوان داور یا منتقد حضور داشته است.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی است .

فصلی نو ، این انتصاب را به حمیدرضا صفایی تبریک گفته و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون دارد و امیدوار است با حسن سابقه ای که از ایشان سراغ داریم در جهت جمع کردن حواشی دانشگاه که پیش از این دامن گیر این مرکز آموزشی درمانی بوده است موفق باشد .