تمدید غیرحضوری پوشش بیمه ای بیمه شدگان بیمه سلامت همگانی و روستاییان

فصلی نو ، مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد از تمدید غیرحضوری پوشش بیمه ای بیمه شدگان صندوق های بیمه سلامت همگانی و روستاییان خبر داد .

به گزارش فصل جنوب به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت استان دکتر غلامرضا کاظمی با اشاره به اینکه  با توجه به اتمام اعتباربیمه اغلب بیمه¬شدگان صندوقهای روستائیان و سلامت همگانی گفت: برای پیشگیری از ایجاد ازدحام در دفاتر پیشخوان و بدلیل شرایط خاص ناشی از همه گیری ویروس کرونا و گسترش این بیماری ، و تحقق دولت الکترونیک اعتبار بیمه¬های فوق به مدت سه ماه دیگر بصورت سیستمی تمدید گردید.

ایشان تصریح کرد : با توجه به اینکه در نظر است از این پس تمدید اعتبار سیستمی متوقف گردد ، بیمه-شدگان صندوقهای مذکور به منظور تمدید اعتبار بیمه از طریق سامانه خدمات غیر حضوری سازمان به آدرس bimehsalamatiranian.ir اقدام نمایند.

دکترکاظمی تأکید کرد: بیمه شدگانی که پوشش بیمه آنها بصورت سیستمی تمدید اعتبار گردیده و نیز سایر بیمه شدگانی که هم اکنون دارای پوشش بیمه معتبر هستند، صرفاً در بازه زمانی ۴۰ روز مانده به پایان اعتبار، می توانند از طریق سامانه خدمات غیر حضوری نسبت برای   تمدید غیرحضوری پوشش بیمه ای خود اقدام نمایند.

وی اضافه کرد : هم چنین این امکان فراهم شده است که بیمه شده‌ها دیگر به دفاتر پیشخوان برای تمدید پوشش بیمه‌ای روستایی و عشایری و سلامت همگانی مراجعه نکنند، لذا اگر بیمه آنها فاقد اعتبار باشد با مراجعه به همین سامانه می‌توانند بدون حضور آن را تمدید کنند و حتی می‌توانند در این سامانه عکس‌های خود را اصلاح و عکس جدید بارگذاری نمایند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=15340

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: