توزیع ۲۰ هزار بسته بهداشتی در پویش احسان سلامت ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد

فصلی نو ، مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توجه این ستاد به استان از توزیع ۲۰ هزار بسته بهداشتی در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

شایان نادری در مراسم توزیع ۲۰ هزار بسته بهداشتی در پویش احسان سلامت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حوزه‌های توانمندی اقتصادی، زیربناهای فرهنگی و سلامت فعالیت دارد.

وی عنوان کرد: ستاد در حوزه اشتغالزایی ۲ هزار و ۸۰۰ طرح اشتغالزایی در سطح استان اجرا کرده که برخی در مرحله احداث هستند و برخی دیگر به بهره‌برداری رسیده‌اند.

مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کهگیلویه و بویراحمد از ساخت ۲۶۴ کلاس درس توسط بنیاد برکت حضرت امام اشاره کرد و گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ساخت خانه عالم، تعمیر راه و فعالیت‌های حوزه زیربنایی هم ورود پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: در رزمایش همدلی ۲۵ هزار بسته غذایی در مناطق کمتر برخوردار استان توزیع شد، همچنین توزیع ۴۰ هزار بسته پروتئنی و ۱۸ هزار بسته لوازم‌التحریر از دیگر اقدامات است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حوزه اشتغالزایی، سرمایه‌گذاری و همایش‌های احسان، کارهای بزرگی انجام داده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا کنون اقدامات خوبی در سطح استان انجام گرفته است، افزود: در این شرایط سخت تحریم هیچ کارخانه و واحد صنعتی و تولیدی در استان تعطیل نشد بلکه واحدهایی مانند کارخانه الکل‌سازی بعد از یک دهه و کارخانه تولید اکسیژن فعال شدند و در نظر داریم که فاز دوم این کارخانه وارد مدار شود.

صمیمی‌دوست با اشاره به موفقیت کارخانه سینره و زرد بند گفت: برای سایر واحدهای تولیدی برنامه‌‌ریزی‌هایی صورت گرفته که به اطلاع مردم می‌رسد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12970

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: