فصلی نو ، در پی وقوع زلزله شب گذشته در شهر سی سخت ، محمد بهرامی فعال سیاسی با انتشار یادداشتی توصیه هایی را به مردم و مسئولین استانی و شهری مرقوم کرد . به گزارش فصل جنوب ، محمد بهرامی نوشت : در مورد زلزله شب گذشته دنای مرکزی، سی سخت و روستاهای اطراف، […]

فصلی نو ، در پی وقوع زلزله شب گذشته در شهر سی سخت ، محمد بهرامی فعال سیاسی با انتشار یادداشتی توصیه هایی را به مردم و مسئولین استانی و شهری مرقوم کرد .

به گزارش فصل جنوب ، محمد بهرامی نوشت :

در مورد زلزله شب گذشته دنای مرکزی، سی سخت و روستاهای اطراف، مردم شریف و نجیب ما مانند همیشه، در کنار یکدیگر هستند و انتظارات به حق، فوری و روشنی دارند :

_ از رسانه ها و بویژه صداوسیما انتظار می رود در مورد پوشش به موقع، دقیق صحیح و جامع اخبار و اطلاعات حادثه اطلاع رسانی نماید.

_ از ارگانهای زحمتکش امدادی و بخصوص هلال احمر، باتوجه به وضعیت نامساعد جوی منطقه و سرمای هوا تامین اقلام ضروری از جمله خوراک و پوشاک و وسائل گرمایشی مورد انتظار است.

_ از نیروی های خدوم انتظامی انتظار می رود مانند همیشه در برقراری جوی آرام و امنیت اماکن و مغازه های مردم همت نمایند.

_ از مسئولین استانی بویژه استاندار محترم استان، انتظار می رود هرچه سریعتر نسبت به تامین اعتبار ویژه، بازسازی منازل، ابنیه و تاسیسات آسیب دیده اقدام عاجل نمایند.

در این روزهایی که متاسفانه بیماری کرونا هم مزید بر مشکل شده است و کار از جانب همگان حساسیت و جدیت بیشتری می طلبد، به امید خدا با اتحاد و همبستگی مثال زدنی مردم نجیب ما، از این ایام نیز عبور خواهیم کرد.

ان شاالله

محمد بهرامی
۳۰ بهمن ۹۹