توضیحات فرماندار گچساران در خصوص حادثه تصادف اتوبوس و کشته شدن ۹ شهروند گچسارانی

فصلی نو،فرماندار گچساران در خصوص حادثه تصادف اتوبوس و کشته شدن ۹ شهروند گچسارانی در ۶ کیلومتری دیهوک فردوس توضیح داد.

به گزارش فصلی نو،عبدالرحیم رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فصلی نو  در گچساران اظهار کرد:  روز گذشته یک کاروان  از گچساران برای زیات  عازم مشهد شده بودند که این اتوبوس  در ساعت ۲: ۳۴ دقیقه بامداد امروز در ۶ کیلومتری نزدیک دیهوک فردوس واژگون شد.

وی ادامه داد:  پس از اعلام  این حادثه  در ساعت ۲:۵۲  شش تیم  امدادی  احمر از پایگاه‌های دیهوک  و بشره  که نزدیک به  محل حادثه بودند برای امداد رسانی به محل اعزام شدند.

فرماندار گچساران  با بیان اینکه این اتوبوس که حامل تعداد ۴۵ مسافر بود، گفت: از مجموع این تعداد ۳ نفر آقا و تعداد ۴۲ نفر خانم هستند.

 رحیمی اذعان کرد: این کاروان به عنوان طرح مهر رمضان برای افراد بی‌بضاعت مستمند برای زیات به مشهد مقدس راهی شده بود.

 وی اذعان کرد:  دراین حادثه ناگوار که نزدیکی دیهوک فردوس رخ داده تعداد ۹ بانوی گچسارانی که بالای ۴۰ سال سن داشته‌اند فوت شدند.

 فرماندار گچساران  تصریح کرد: خانم جواهر هرمزی مقدم از روستای تلخاب شیرین، شاه بی‌بی جلالی، زری بزرگزاده، شاه بی بی  درودگر اصل از روستای دیل، زینب رضایی لار از روستای لار،  شوکت محمد پور بیدک  و گل جهان افتخاری  از روستای بید زرد فوت شدگان این حادثه هستند.

 رحیمی ادامه داد: تعداد ۱۷ نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان شهید چمران فردوس بستری شدند.

 وی  با بیان اینکه تعداد ۹ نفر از بانوان گچسارانی در این حادثه فوت شدند، عنوان کرد: تعداد ۳ نفر از این زائران  قطع عضو شده اند.

 فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: مصدومانی که حال وخیم دارند با هماهنگی‌های لازم که صورت گرفته توسط بالگرد اورژانس به مجهزترین بیمارستان‌ها انتقال داده شدند.

 رحیمی  ادامه داد:  ۱۹ نفر از حادثه‌دیدگان به شهرستان طبس اعزام شدند که تعداد ۱۶ نفر مشکلی ندارند و حال تعداد ۳ نفر دیگر به دلیل جراحات وارد شده در بیمارستان بستری هستند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=6029

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: