تعطیلی و رکود واحدهای تولیدی، انحراف سرمایه گذاری، سرکوب شدن تشکل های بخش خصوصی، به حاشیه راندن نیروهای تخصصی مجموعه، ضعف در برگزاری نمایشگاهها، عرضه خارج از شبکه مواد اولیه پتروشیمی، ضعف در جذب سرمایه گذاری، کمبود

فصلی نو ، یک منبع آگاه در وزارت صنعت ، معدن و تجارت از تغییر رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در آینده ای نزدیک خبر داد .

به گزارش فصلی نو ،بنابر اظهار منابع آگاه یکی از مدیران اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که تجربه کار در حوزه صنعت و بازرگانی استان را دارد گزینه نهایی برای سکانداری سازمان عریض و طویل صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

وی عنوان کرد: عملکرد  انتقاد برانگیز داریوش دیودیده مدیر کل فعلی این سازمان، نظر منفی وزارت صمت و مجموعه استانداری استان این تغییر را در مراحل نهایی انجام قرار داده است.

وی ادامه داد : تعطیلی و رکود واحدهای تولیدی، انحراف سرمایه گذاری، سرکوب شدن تشکل های بخش خصوصی، به حاشیه راندن نیروهای تخصصی مجموعه، ضعف در برگزاری نمایشگاهها، عرضه خارج از شبکه مواد اولیه پتروشیمی، ضعف در جذب سرمایه گذاری، کمبود اقلام اساسی، آهنگ مداوم افزایش قیمت ها، ضعف در تنظیم بازار، جایگاه بسیار نامطلوب استان در بخش صنعت کشور، پیشرفت نامناسب طرح های در دست اجرا، ایجاد دیوار و نارضایتی صنعتگران استان از سبک مدیریت موجود، فراری دادن سرمایه گذاران، روزمرگی و عدم هماهنگی و یک دلی در بدنه کارکنان این دستگاه از مهمترین دلایل این تغییر خواهد بود.

شایان ذکر است داریوش دیودیده ۲۰آبان سال ۹۱ در آخرین سال از فعالیت دولت محمود احمدی‌نژاد، کلید اتاق ریاست سازمان عریض و طویل صنعت، معدن و تجارت را گرفت و بیش از ۷ سال  این سمت را بر عهده داشت .