جریان یا زهرا به مردم حرکت و برکت داد – انسان های منصف از خوبی ها یاد می کنند – رئیسی برنامه و کارنامه را با هم دارد

به گزارش فصل جنوب،  غلام محمد زارعی در این همایش ضمن احترام به سایر کاندیداها گفت ؛برادران خواهران بزرگواری که بخشی مهم تاریخ زندگی‌ام را با شما بودم.
بخش مهمی از تاریخ زندگی من که همراه با تلخ و شیرینی های فراوان است .

زارعی گفت : شیرین ترین لحظه هایی در کنار شما بودم زمانی  بود  که شما را زیارت می کردم و در کنار شما عزیزان بودن  همواره به من شور و نشاط داد شما از یک  تشکل بسیار عظیم مردمی که در سال‌های گذشته با هدف خدمت به مردم و  در کنار مردم بودن جهت پیشرفت و تعالی استان و منطقه الان گرد هم آمده اید .

نماینده سابق مردم بویراحمد نا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد :آن چیزی که شما را دور هم جمع کرد برای منافع مالی و سیاسی نبود بلکه هدف مردم پاکدل صنیمی عاشق خدمت به مردم و میهن تان بود .

وی در ادامه با اشاره  به جریان یا زهرا که در انتخابات ۵ دوره مجلس شورای اسلامی از وی حمایت می کرد افزود :با کلمه مقدس یا فاطمه الزهرا  دور هم قرار گرفتید به این نام مقدس به این حرکت برکت دادید ، آحاد مردم را با شما همراه کردند و جریان توانست در ۸ سال خدمت بی منت کارهای بسیار بزرگی در حوزه انتخابی به انجام برسانند امروز ارزیابی انسان‌های منصف همین است ،انسان های منصف انسانهایی هستند که در برابر خوبی ها می کنندخوب  می گویند ، در ارزیابی خود از حضور شما و حتی زمانی که شما هم نیستید خالصانه خدمات شما را بیان می‌کنند راز ماندگاری که این جریان در جامعه  همین خدمتگذاری بود این جریان در  پروسه سیاسی و فرآیند سیاسی انتخاباتی شکل گرفت ،اما تبدیل به یک فرهنگ شد.

زارعی گفت ؛ تلاش برای مردم بیمه ملت فرهنگی با مردم فرهنگی برای مردم فرهنگی تلاش برای خدمت به مردم فرهنگی ابعاد یک فرهنگ ناب اسلامی و دینی و ایرانی است امروز این جریان به جریان فرهنگی تبدیل شده است جامعه به تفکر کنند.

نماینده سابق مردم بویراحمد نا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در ادامه به ضرورت حضور در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت : شهر گردان اصلی ایران قدیم مردم هستند نسبت  مردم و مشارکت مردم بالاترین ایجاد کننده امنیت و تضمین کننده امنیت و اقتدار یک کشور است ، ما باید در کنار هم  تبادل و گفت و گو می کردیم و با هم فکر می کردیم و رسالت مان را همچنان گذشته برای تولید قدرت ملی یعنی تشکیل ایران  قوی تری نسبت به امروزبوحود آوریم .

غلام محمد زارعی در ادامه با بیان اینکه استان ما استان بسیار پر شوری است اضافه کرد :  رسانه‌های کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استانی که در عرصه سیاست نام آور است معرفی می کنند ، در این استان  مردم در سیاست احساس مسئولیت کنند باید آنها را در جمله انسان های تاثیر گار  تاریخ قرارداد  و کسانی که  برای سربلندی کشور تلاش نکنند قطعا در تاریخ به بدی از آنها قضاوت خواهد کرد به همین دلیل باید در کنار هم جمع می شدیم .

زارعی افزود :  خیلی از دوستان تفکرات و نگاه  دیگری داشتند  که رای آنها برای ما قابل احترام است در جامعه اسلامی ما در بیان نظریه و غیره خود آزادهستیم و برای اینکه بتوانیم راه درست را انتخاب کنیم نیاز به اندیشه داریم .

وی گفت : برای انتخابات ریاست جمهوری نامزدها باید برنامه کاری و کارناه داشته باشند ، به نظر من با توجه به بررسی‌های صورت گرفته شناختی که وجود دارد آقای رئیسی تنها کسی هستند که هم برنامه و هم کارنامه دارند  ب.

وی گفت : آقای رئیسی با حضو در قوه قضاییه آرامش  را عملی کردند  ، حبس زدایی حرکت بهتری به خود گرفت ،خیلی از زندانی هایی که بخاطر عایدی های اندک و مسائل اندک مشکلاتی که واقعاً شاید شایسته نبود در زندان بودند ، با درایت قوه قضاییه الان به آغوش خانواده خود برگشتند .

زارعی تاکید کرد : در دت زمان ایشان در قوه قضاییه گام‌های بلندی برداشته شد و در خصص تکریم ارباب رجوع و مردم کرامت انسان ها مورد ویژه ترین توجه قرار گرفت .

وی ادامه داد : برنامه های ایشان در حوزه اقتصادی ، اشتغال و بیکاری است که دولت‌های گذشته انجام دادند و که قابل تقدیر است دولت های قبل زحمات زیادی را متحمل شدند اما این خدمات باید سرعت بیشتری ه خود بگیرد .

وی در ادامه با انتخابیات شورای شهر و روستا اشاره کرد و گفت :بحث  انتخابات شوراها یک بحث جدی است، انتقال افراد کارآمد متخصص صاحب صلاحیت هماهنگ‌کننده  به پارلمان شهری برای کمک به توسعه و آبادانی شهر و روستا گام بسیار مهمی خواهد  بود .

 

۰

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=14271

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: