جشن روزه اولی ها در یاسوج برگزار شد+ تصاویر

دولت آبادی با بیان اینکه  اين روزها جامعه ما از لحاظ فرهنگي دچار مشكلات زيادي است عنوان کرد: تهاجم فرهنگي دشمن سال هاست كه فرزندان اين سرزمين رانشانه رفته و در حال حاضر هم بيش از گذشته است.

فصلی نو ، با حضور برخی از مدیران استانی و شهرستانی و با همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور جشن روزه اولی ها در مسجد صاحب الزمان یاسوج برگزار شد .

به گزارش فصلی نو ، در این جشن برنامههایی از قبیل قصه گویی ، تواشیح و برنامه های شاد توسط گروههای هنری به اجرا درامد و در پایان به ۵۰ دختر دانش آموز روزه اولی از طرف ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد جوایزی اهدا شد .

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت :جشن روزه اولی همزمان با سراسری کشور با هدف تحقق سیاست خانواده محور و مسجد پایه بر اساس برنامه تحول ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، اهتمام به جذب کودکان و نوجوانان به مساجد به ویژه خواهران و تکریم روزه اولی ها و تعظیم شعائر دینی در حال برگزاری است.

علیرضا دولت آبادی  در ادامه ضمن بیان داستانی از زمان پیامبر اکرم ص و ذکر این نکته که باید به تربیت دینی فرزندانمان توجه ویژه داشته باشیم، از خانواده ها خواست که زمنیه حضور کودکان و نوجوانان را به مسجد فراهم کنند تا با حضور در این مکان مقدس ضمن بهرمندی از حسنات حضور در مسجد زمینه تحقق جامعه دینی و اسلامی فراهم شوند.

دولت آبادی با بیان اینکه  این روزها جامعه ما از لحاظ فرهنگی دچار مشکلات زیادی است عنوان کرد: تهاجم فرهنگی دشمن سال هاست که فرزندان این سرزمین رانشانه رفته و در حال حاضر هم بیش از گذشته است.

وی اضافه کرد: باید مراقب نفوذ فرهنگی دشمن باشیم و  در مقابل تغییرات فرهنگی تحمیلی مقاوم باشیم.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با برنامه های آتی کانون اظهار داشت: جشنواره سراسری عکس نماز ونیایش، نمایشگاه کتاب، محافل انس با قران و تعزیه خوانی از مهمترین برنامه های کانون است.

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=9163

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: