جلب اعتماد مقامات کشوری توسط مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعاون روسنایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افزایش سرمایه گذاری در بخش کشاورزی؛ ساماندهی تشکل های تحت نظارت و همچنین نظارت و حسابرسی دقیق بر عملکرد سازمانی و شبکه های تحت نظارت در سطح استان و شهرستان ها از جمله اولویت‌هتی کاری من است.

فصلی نو،قدرت‌الله ویسی که به تازگی سرپرست تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد شد خیلی زود با عملکردی که داشته اعتماد مسئولان کشوری این سازمان را جلب و حکم مدیرکلی خود را دریافت کرد؛ حالا او می‌گوید برای احیای نقش مهم سازمان تحت مدیریتش بعد از یک رکود، برنامه‌هایی دارد.

به ‘گزارش فصلی نو ، قدرت‌الله ویسی که پیش از این در معاونت‌ها و مدیریت‌های مختلف جهاد کشاورزی، مدیری اثربخش بود، اکنون در تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد هم خیلی زود توانست جایگاه خودش را به دست بیاورد و نظر مقامات تهرانی را به سمت این استان و برنامه‌های خود جلب کند.

آقای ویسی در معاونت پشتیبانی و مدتی هم در معاونت برنامه‌ریزی سازمان عریض و طویل جهاد کشاورزی به گونه‌ای مدیریت کرد که در روز تودیعش عمده کارکنان و همکاران از رفتن او ناراضی بودند.

او در همین مدت اندک نیز با توجهی که به کارکنانش داشت، تلاش کرده تا حق آن‌ها در اعتبارات را بگیرد و رفاهیات بیشتری در اختیار کارکنان قرار دهد.

بازدیدهای سرزده او از بخش‌های مختلف تعاون روستایی، پرانرژی بودن، روحیه کاری و مطالبه‌گری و قدرت چانه‌زنی بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های مدیریتی آقای ویسی است که تاکنون توانسته با همین ویژگی‌ها در مسئولیت‌های قبلی خود موفق عمل کند و از شانس‌های جدی چندین مسئولیت مهم در بدنه جهاد کشاورزی  باشد.

در آینده از این مدیر بومی بیشتر می‌شنویم اما آنچه مهم است موفقیت او در سازمان مهم تعاون روستایی است؛ سازمانی که با یک مدیریت پویا و توانمند به راحتی می‌تواند نقش خود را در بازار این استان و حمایت از بخش کشاورزی احیا کند.

در حال حاضر، طرح میوه شب عید تمام نشده، آقای ویسی به گچساران رفت تا از هم‌اکنون مقدمات خرید گندم، جو، کلزا ذرت کشاورزان گرمسیری را فراهم کند.

او در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مسئولیت گرفتن در جمهوری اسلامی فقط بار و رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند و هیچ‌گاه به این مسئولیت‌ها دلخوش نمی‌شوم اما یکساعت هم مدیر باشم با انگیزه و جدی برای مردم و همکارانم کار می‌کنم.

ویسی، احیای تشکل‌های مردمی و تعاونی‌ها را برنامه اصلی خود دانست و در توضیحاتی پیرامون برنامه‌هایش در تعاون روستایی افزود: امیدوارم شاهد اجرای توسعه بخشی به خصوص بازاریابی و بازار رسانی در جهش تولید به سمت محصولات کشاورزی باشیم .از طرفی وظیفه داریم بعنوان یک چتر حمایتی در خدمت جامعه روستایی و کشاورزی قدم برداریم .

مدیرکل تعاون روسنایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افزایش سرمایه گذاری در بخش کشاورزی؛ ساماندهی تشکل های تحت نظارت و همچنین نظارت و حسابرسی دقیق بر عملکرد سازمانی و شبکه های تحت نظارت در سطح استان و شهرستان ها از جمله اولویت‌هتی کاری من است.

وی اموزش و مستتد سازی املاک و گرایش نظام بهره برداری از خدماتی به سمت تولید را دیگر برنامه اولویت‌دار سازمان تحت مدیریتش برشمرد.

IMG 20200416 WA0129 169x300 1

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11546

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: